29 ביוני, 2016

העדי הקטן שלי

מותג התכשיטים המושקעים לקטנות ולגדולות של עדי ליאור, הופך את צילומי סוף השנה, וכל איוונט שיגיע אחרי, לסיבה להתאבזר כאילו הוזמנו לערב גאלה של ווג קידס. אפרוח, תשאילי לאמא?

אנחנו עדיין זוכרים איך אהבנו לראות את אמא ואבא מתכוננים לקראת יציאה בערב: אפטרשייב ובושם מתוק מדי (Dune!) ניתזים באוויר, עניבות נכרכות, גרביונים נמתחים ובעיקר – תיבת התכשיטים הנעולה נפתחת ומתוכה נשלפות שרשראות פנינים וצמידי חוליות מרשרשים ש-אם נתנהג יפה יתנו גם לנו למדוד. שנים חלפו, העולם התקדם, Dune כבר לא, ורק אנחנו נשארנו באותו מצב – אבל הפוך: מחכים שהגדולה שלנו תסתכל רגע בטאבלט כדי שנוכל לגנוב לה איזה אקססורי או שניים מקופסת ההלו קיטי.
 
האוסף המשגע (והספור! דיר באלק על כל סיכה), התחיל לצבור תאוצה לפני 3 שנים, בדיוק כשעדי ליאור השיקה את מותג תכשיטי הילדות העדכני והאורבני הקרוי על שמה. שזה אומר – שרשראות, צמידים ותיקים, מחומרים ועולמות של גדולים. עדי, שלמדה בכלל אמנות, גלשה אט אט לעולם העיצוב ובסופו של דבר החליטה להקדיש את יצירתה לאביזרי אופנה משגעים לקטנות (אבל לא רק). בין הדברים תמצאו שרשראות עור או ג'ינס מושקעות עם תליוני משולשים, חרוזי עץ וגדילי בד; או קולרי פפיון מבד דנים ענקיים לקישוט כל חולצה; תיק ג'ינס ועור לגדולים, שמגיע גם בגרסה מוקטנת ככיס תלוי על שרשרת; צמידי צמר בסגנון בוהו, ועוד ממתקים יוצאי דופן. באחת הקולקציות עיצבה למשל שרשראות חרוזי פימו צבעוניות ולא התפלאה כשאמהות ביקשו (וקיבלו) מיד גם.
 
עכשיו, כשהקולקציה החדשה לקיץ מוכנה – מצדפים, סרטים וצמידי עור – ובדיוק לפני צילומי סוף שנה בגן (שולה, אין לנו חולצה נקייה עוד משבועות!) או לקראת כל חופשה ואירוע שעושה חשק להתכשט – עשו סיבוב אצל עדי וצאו עם עדי חדש. כזה אין לך בתיבה, אמוש.

 

אביזרי אופנה לקטנים ולגדולים – שרשראות – 70-185 ש"ח, צמידים – 70-19 ש"ח, תיק ג'ינס ועור – 295 ש"ח
להשיג בחנות המותג של עדי ליאור. פרטים ועדכונים נוספים – בפייסבוק

 

קטנטונת, תלווי לאמא לפעמים? שרשרת פימו של עדי ליאור

קטנטונת, תלווי לאמא לפעמים? שרשרת פימו של עדי ליאור

 

 

מוכנה לצילומי סופשנה. התכשיטים של עדי ליאור

מוכנה לצילומי סופשנה. התכשיטים של עדי ליאור

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה