21 ביולי, 2016

הסיפור על האיש הירוק

בלב תל אביב, נפתחה חנות בוטיק עדכנית ומגניבה לחובבי גינון, עציצים, עיצוב אורבני בכלל וקקטוסים בפרט. בואו לקטוף למרפסת כל דבר יפה שבין צומח לדומם

אם טרם עודכנתם, אז קיץ 2016 הוא לגמרי הקיץ של הקקטוסים. וגם של הסוקולנטים. וקצת של השרכים. במילים אחרות – גם בעולם הצומח מתגבשת בכל שנה רשימת היפים והנכונים, שתדעו. ובתור אנשים שחייבים קצת ירוק בעיניים (ומצד שני ממיתי-סחלבים בחסד) – האיט-פּלנטס החדשים האלה שלא דורשים תחזוק של פרימדונות, והולכים טוב גם על חולצות, כריות או וואשי-טייפ – מתאימים לנו בול. ואם יש מישהו אחד שהצליח לנעוץ את הטרנד הזה בדיוק בטיימינג לעונה – הלוא זה בבירור חן עטר. צבר אמיתי.

חן שמגיע מעולם של עיצוב וטעם טוב (מאוד!) מעיד שגם תמיד אהב צמחים. זו בדיוק הסיבה שלפני חודש פתח מקום המוקדש לשני התחומים הללו, בצורה הכי מעוררת השראה שאפשר, ותחת השם הכי לעניין: We Love Plants. על הטאץ' העיצובי, האווירה הסקנדינבית, הדברים ההורסים שהולכים פה, והכי חשוב – הלוגו המרנין – אחראית בת זוגו, המעצבת מיכל רולנד (את נהדרת את). ושניהם יחד מעדכנים בעשרים אצבעות את החנות הקטנה והמטריפה שלהם ברחוב פרישמן בתל אביב, עם כל דבר יפה שבין צומח לדומם: צמחים מכל הגדלים והזנים (הכי נחשבים ואופנתיים כמובן), כלי השקייה ושתילה שעושים חשק לעבור לבית עם גינה, ספרים מטמטמים לגננים חובבים, הדפסים בוטניים אמנותיים, משפכים שאתם נשפכים, ועוד המון דברים שיגיעו בהמשך. בקיצור – גן עדן, במלוא המובן.

כסיפתח, היינו שמחים לקטוף לעצמנו למשל תמונה טיפוגרפית מאיורי צמחים של אלינור בנגיאט. וגם עציצי בטון, או כוסות לצמחי שולחן מיניאטורים, מזלפים מזכוכית שנראים כמו בקבוקי בושם, ואולי איזה קקטוס ענק בגודל אנושי (שצלם חכם אחד כבר הכניס להפקת-אופנה שלו!). חן מספר שמדי פעם נכנסים מעצבים ששמעו על האי הירוק הנדיר הזה, ומבקשים להציב את האמנות הבוטנית שלהם בין העלים. זה אומר, שבכל ביקור כאן – לא תתקשו לתפוס חפצים, מוצרי נייר וכלי עזר סופר-קולים לגינון אורבני, החל מהלובי בסטודיו ועד האדנית במרפסת. בפעם הבאה שאתם מחפשים לנו מתנה לבלקוני – בואו הנה. יש לכם אור ירוק.


חנות צמחים אורבנית – החל מ-20 ש"ח (עציצים קטנים) ועד 500 ש"ח (גדולים), עבודות של אלינור בנגיאט – 180-400 ש"ח

We Love Plants, פרישמן 73, תל אביב, טל': 054.6828355, ראשון – 12:00-19:00, שני-חמישי 10:00-19:00, שישי 10:00-15:00. עדכונים באינסטגרם.

 

חובבי סוקולנטים - התאחדו. We Love Plants

חובבי סוקולנטים – התאחדו. We Love Plants (צילומים: מיכל רולנד, Eleanor Bartal)

 

 

גן עדן בכל מובן. WE LOVE PLANTS (צילום: חן עטר)

גן עדן בכל מובן. WE LOVE PLANTS (צילום: חן עטר)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה