31 במרץ, 2019

הסייל שלפני הסערה

סייל פסח MADNESS - שהחל היום במרקט - עושה לכם את הסדר שלפני הסדר, עם הנחות מרחיקות לכת על כל פריט ברשימת קניות שלכם: משולחן נפתח ל-17 איש ועד הפרחים לחותנת שהברזתם לה השנה. המדנס התחיל!

שלום לכם אנשי הלפני. לפני הנסיעה החמישית לסופר כי שכחתם תמרים לחרוסת, לפני הלחץ שהצלי לא ספג מספיק רוטב, לפני הכתמים שלא יורדים מהכסא שלוויתם מהשכנים, לפני הכוס השמינית של דודה בטי (והבדיחות על "אז מי מסיע אותי ואת אליהו הנביא הביתה?"). איזה כיף ורגוע פה בלפני, תודו. אבל אתם יודעים מה מגיע מיד עכשיו? נכון. התוך כדי! והוא מתחיל ממש הרגע:
 
ברוכים הבאים לתקופת "איך כבר פסח, איך?!" – שכולה סידורים שלפני הסדר. ואין דרך חכמה יותר לעבור את התקף החרדה הזה מאשר לתת יד ולחצות בבטחה לצד השני עם סייל פסח MADNESS, שכבר החל בשעות הקטנות של הלילה למרק פה מדפים, לשאוב מחירים ולטאטא את הבלגן שלכם מתחת לאיזה שטיח חדש. כי מהיום ועד 16.4 (הכי די דיינו שלנו), אתם מוזמנים להעיף מטלות מנג'סות מהרשימה האינסופית שלכם, כמו "נעלי בובה חדשות לבובה שלנו" או "מתנות לבן דוד הבעייתי שלא אוהב נינג'גו" ואפילו "פרחים לצד שהברזנו לו השנה" – יש פה כרגיל הכל מהכל, בהנחות שמטפסות עד 70%. אם כבר מדנס – אז מדנס.

אנחנו למשל, מתחילים בלבדוק עד כמה המאורה שלנו בנויה לארח, בעזרת אוסף פתרונות יפהפה וחגיגי המורכב כולו משטיחים מרהיבים, שולחנות אוכל נפתחים, מנורות יפהפיות, כסאות, עציצים, סלי אחסון טרנדיים, שדרוגים לחדר הילדים וכל דבר שיעשה לחותנת הביקורתית אור בעיניים. ויהיו לנו עוד שלל הצעות לחג בשבילכם, כמו אוסף מתנות חברתיות שעושות טוב לכל המסובין; תלבושות חג חדשות; או מתנות מושלמות למארחים ולעצמכם – אבל כל זה בהמשך, כשתשיגו מרשם לוואליום.
 
קדימה, חבקי המפיות האלה לא יקנו את עצמם.
 
סייל פסח MADNESS עכשיו במרקט – עד 70% הנחה על אלפי פריטים לחג ולבכלל (31.3.19-16.4.19) להצצה באוסף בחירות העורכת לחידוש הבית – בואו הנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה