10 בנובמבר, 2020

הסייל הכי מוצדק

סייל שופינג איי.אל נחת הבוקר במרקט - והוא גדול, נוצץ, מעורר חשקים וגריפות לעגלה מכל הבא ליד. ולא, לא חסרות סיבות לפצות את עצמנו. מגיע לכם יותר מאי פעם, אם יורשה לנו

הטירלול מתחיל היום ולא מסתיים עד הישמע הגונג. חודש הסיילים הגדול – מעכשיו במרקט!

הבוקר אין לנו אפילו שניה אחת להתמהמה עם כל מי שלא יודע מה פירוש סייל ShoppingIL (נו אבא, קם-און! חגיגת הקניות ברשת הישראלית, כאילו? זו שמקדימה את כל המבצעים הבינלאומיים ומשיקה את חודש השופינג הכי מסעיר בשנה?! אדוני, אתה לא איתנו).

אז לכל מי שהתאפק לאורך מדבר הסגר הגדול, הדחיק חשקים, משך זמן ורק חיכה לאור ירוק להתחיל לדהור עם עגלת הקניות עד לאופק – אנחנו שמחים לבשר: הנה הגיע הרגע. לט דה שופינג.איי.אל ביגין! שחררו רסנים, תנו דרור לכל המאוויים, קחו חטיף גרנולה ביד ותתחילו לגלול כאילו אין מחר.

אבל באמת שאין: יש לנו פחות מ-48 שעות להתלבט בין ג'ינס מאם לג'ינס עם קרעים? ומה אתם אומרים – לתלות להם מדף בצורת אננס, או מקרמה קשת רקומה? ריבוק לגדול ואדידס לאמצעי, או להיפך? הי, הנה ספר העיצוב ההוא ששמרנו במועדפים ועכשיו הוא רבע-חינם. נייס. יו מאמי! יש לדוד בוצי יום הולדת החודש והוא תמיד מדבר על טרריום, לא? זמן טוב לברר מה זה ולקנות לו אחד. מה שמזכיר לנו – עוגה! ולא סתם, אם כבר אנחנו פה – הולכים על אחת של מורן גיל. חובה. ואפרופו חובה – הגננת של טרום-חובה התקשרה להגיד שהתיק של קטני נקרע. שנבחר לו אחד עם עצלן, זה עוד קורה? בקיצור ובאמלו"ק – אנחנו רק לוקחים פה כדור קונצרטה ומתחילים להתפקס. כי במרקט, כמו במרקט, יו נואו – יש פשוט הכל מהכל. אבל ממש (ראו הוכחות בתמונות מטה! הכי השקענו).

וכשכל זה מגיע עם הנחות מיוחלות של עד 70% – שלראשונה אפילו מסודרות יפה בסינון מימין – בכלל הלכה כל היעילות להיום, תודה רבה באמת (תלמדו מהילדים, שימו תמונת סטילס שלכם בזום ויאללה לגלול לדף הבא ב"ספסלים מעץ").

ואגב, זו רק תחילת הטרלול, כן? מהיום נפתח במרקט חודש קניות שיפצה על כל חנות שנסגרה לכם על האף מתחת לבית. כל מעדניה שלא הרשתה יותר מלקוח אחד בגבינות. כל קניון שננעל עד הודעה חדשה. כל תאריך חגיגי שמוסמס וכל מגף גומי שהסתיו והמשלוחים האיטיים מחו"ל תפסו אתכם בלעדיו. נו מור! כאן פתוח כידוע 24/7, עם מדפים עמוסים בפריטים נחשקים ממעצבים מקומיים, שחיכו לכם לא פחות.

קדימה, מתחילים בהכי חזק שלנו – ולאט לאט מגבירים. אבא, תצטרף!

 

סייל ShoppingIL – עכשיו במרמלדה מרקט, עד 70% הנחה

 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה