12 בינואר, 2020

הסבון, המכשפה וארון הסרומים

אדוה אזולאי רוקחת מיני פורמולות ותכשירים טבעיים על בסיס שמנים אתריים ותמציות צמחים, שמעניקים מרפא ופינוק לכל תא, מהראש ועד העקבים היבשים. הוקוס פוקוס והעור שלכם שירה

מר חורף, אהלן-אהלן. זה הכי מוגזם שלך או שהשיא עוד לפנינו? פשוט לא ברור מה יותר מוצף כרגע – הנחלים, הג'ימבורי בקניון או המוקד הטלפוני של הביטוח (מאמי, עשינו מקיף לתכולה ומבנה במטבח הקטן של מידדי, נכון?). אבל אם יש משהו שספג נזק כמעט בלתי הפיך מתחילת העונה המופרעת הזו, שדורש טיפול אקוטי לא פחות מהשלולית בסלון, זה העור היבש / מגרד / אדמומי / מתקלף / צורב שלנו (הקיפו את התשובה שהכי מזדהה עם מה שהולך לכם כרגע במרפקים). ויש לנו תחושה שהפעם לא נצליח להשתקם בלי איזה שיקוי קסמים, תכשיר סודי של מכשפה אמיתית. במילים אחרות – כל מה שאדוה אזולאי רוקחת במו ידיה המאגיות. נקבוביות תכירו, נעים לכן מאוד:
 
עוד כנערה, עם מודעות עצמית למראה העור ופצעי התבגרות מציקים, החלה אדוה להתנסות במיני משחות ופתרונות מרפאים. כשבגרה עברה לגור באנגליה ועסקה בנדל"ן. אבל רק כשהפכה לאם וחיפשה תרופות טבעיות למחלות, התוודעה לחנות קטנה לשמנים אתרים ותמציות צמחים, ונמשכה מיד לעולם הארומתרפי ולכוח המרפא שיש לטבע להציע. כך החליטה ללמוד איך לטפל בגוף ושלל מערכותיו במכללה בריטית והחלה להתנסות ולהכין לעצמה מיני סרומים ומסכות בעלות אפקט ושינוי שהורגשו מיד. כשחזרה ארצה, כבר הקימה בביתה שבכפר דניאל מעבדה קטנה, העמיקה בלימודי רוקחות קוסמטית ודרמטולוגית, תוך התאמת הפורמולות שפיתחה לאישורים האירופאיים המחמירים ביותר. לפני שנה וחצי, פתחה רשמית מותג טיפוח טבעי ומגוון, הקרוי על שם המוניטין שצברה בקרב חברותיה כמכשפה טובה, המטפלת בהן בעזרת שיקויים נכונים, טבעיים ונעימים שפועלים כמו קסם.
 
זה מתחיל מקרם הדגל שלה להצערת עור הפנים, עשוי בכבישה קרה משמן מועשר בחומצות חיוניות, מי פרחים ורכיבים מזינים ומאזנים. ממשיך בדאודורנט-סטיק על בסיס חמאת שיאה מעולה עם שמן קוקוס, המפ, למון גראס ורוזמרין (מעולה ומומלץ!); או דווקא אחד המבוסס על תפוז ואזדרכת הודית שעוזר לפסוריאזיס. יש סבון-גוף מג'ינג'ר וקינמון, יש מלימונית, אלוורה וגרניום שהיא מלקטת מהגינה שלה, או סבון בוץ מים המלח מחטא ונפלא. יש קרם פילינג מעמיק ונהדר, וגם סרום עדין משמנים אתריים עם מינימום חומרים פעילים שמתאים לכלל סוגי העור. אבל הכי כיף? שלל המוצרים שהיא מתאימה לכל גיל, מין וצורך: כמו קרם פנים לגברים לאחר גילוח עשוי תמציות ארז, וטיבר ופצ'ולי; משחת החתלה משמן שקדים; משחה לאקנה עם אבץ, פחם פעיל וחימר; שמפו מוצק לטיפול בשיער בעייתי; מרכך מעולה לטיפולי כינים; נר עיסוי ללא שעווה משמנים וחמאת גוף; סרום להצמחת גבות שממריץ את מחזור הדם ושורש השערה; ואפילו בושם מוצק; שפתונים משקמים; משחת שיניים לסובלים מנסיגת חניכיים ועוד בית מרקחת טבעי שלם, שהיא מכינה בהתאם לעונות השנה ולצרכים האישיים וההתחדשות האנרגטית של התאים שלכם.
 
לאחרונה, תוכלו למצוא פה גם עציצים תפורים מבדים טבעיים ונרתיקי איפור ששכנתה רוקמת עם פרחים יפהפיים. כך שתוכלו לצאת מכאן עם תיק עמוס בכמוסות פלא, ואברא כדברא – פוף! העור שלכם מושלם.
 
מוצרי טיפוח של The Lab of the White Witch – סבון – 13-30 ש"ח; שפתון משקם – 20 ש"ח; דאודורנט – 49 ש"ח, חמאת גוף – 65 ש"ח, סרום – 90-210 ש"ח
להשיג בחנות האונליין, בכפר דניאל בתיאום מראש, בטל': 054.4357801 (אדוה); ובאתר הרשמי

 

lab2

 

 

lab3

 

lab6

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה