08 בספטמבר, 2011

נר לי, נר לי

הנרות היוקרתיים של Voluspa יפיגו כל ריח טיגון ויהפכו את הסלון שלכם לספא מרגיע

תגידו רגע, מה אתם עושים אם הכנתם דגים/קציצות/שניצלים/צ'יפסים/או כל דבר מטוגן אחר, ושבועיים אחרי זה אתם עדיין מריחים ארומת קבב על הקירות, על הבגדים, על המאוורר (שלא איוורר), על קולט האדים (שלא קולט שמסריח), על הבגדים, המשקופים וכל פינה בדירה עד השכנים ממול? מתנה קטנה שקיבלנו, עשתה את העבודה כמו שאף וונטה לא הצליחה.

חברה טובה שכנראה אוהבת אותנו באמת, החליטה להנחית אצלנו נר קטן מבית VOLUSPA האמריקאי בגביע מתכת מעוטר, שניתן לסגור ולשמור על הריח (עד לפעם הבאה שאמא באה לבקר). את העיטורים היפים, הניחוח העצמתי והשם – זיהינו מיד מסיבוב שעשינו פעם בסניף של "אנתרופולוג'י" (זוכרים?) שם נתקלנו בסדרת הנרות, הסבונים והבשמים לבית של המותג היוקרתי, שנולד ב-99' על ידי טרוי וטרייסי ארנסטן (מהנדס כימאי וזוגתו בעלת חוש ריח מפותח) ופשוט לא יכולנו להחליט איזה הולך איתנו הביתה. אותו דבר כנראה קרה ליבואן הגאון שגייר לאחרונה את כל הסדרה המקורית לישראל, כך שלא תצטרכו לפתוח דרכונים כדי לשהסלון שלכם ידיף ניחוחות כמו עלי זית, טראפל קקאו לבן, פתיתי שלג, אפרסק מתוק, עוגיות מקרון, אפרסמון, אוכמניות סנטיאגו, תאנים מקאפרי, שמפניה צלולה או אצטרובל צונן.

אנחנו זכינו להסניף נר קטן בניחוח ענבר בלטני (עד שהתרגלתם להגיד פצ'ולי-לבנדר, אה?) שהחליף מיד את הקבב בארומה נעימה, ממכרת ובעיקר שעושה אווירת "של מי הבית הנקי הזה?" איך שפותחים את הדלת. יערות הכרמל – אין לכם כלום עלינו.

הנרות של "וולוספא" – 65-380 ש"ח (תלוי בגודל ועיצוב המיכל)
להשיג ב-Michelle Showroom (הירקון 290, תל אביב, טל': 03-5468339 וגם ירמיהו 28, תל אביב); "גלביה" (רוטשילד 1, תל אביב); "Scorcher" (שינקין, תל אביב); "מובילה" (מושב בצרה); "קזנובה" (קניון רמת אביב), "In & Out design" (רמת השרון) ובחנויות עיצוב לבית ברחבי הארץ (בארה"ב: פרד סיגאל, אנתרופולוג'י, סאקס פיפת' אווניו, ועוד).

 

 

[PSGallery=7uxmajtlp7]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה