12 בדצמבר, 2017

הנרות הללו

בית המלאכה היפני TAKAZAWA מייצר נרות משעווה צמחית בעבודת יד מסורתית מסוף המאה ה-19 ועד היום. הכירו את השָמַש של ארץ השֶמש

בעוד כמה שעות, יתגודדו אצלכם בסלון או אצל המחותנים שלכם חבורה צוהלת ושמחה, שתזייף קצת מעוז צור, תזלול לביבות בעירית ושמנת, תתפדח לקחת עוד חצי סופגניית פיסטוק ומרשמלו, אבל בעיקר תפזול הצידה בכל הזדמנות אל זו שמושכת אליה תמיד את כל האש: החנוכיה. לא משנה אם היא מפקקים ופוליגל דליק שהילד הביא מהגן, או עם קני שמן שירשתם מסבא ובכל חג מכריחה אתכם לחפש פתיליות – די ברור מה אש חיה עושה לנו, הניאדרתליים הפירומניים.
 
ובכן, אם כל ההדלקות הללו, הגפרורים והאור הנעים שישתלט על הבית השבוע – רק יגביר את החשק להקיף עצמכם בנרות שווים, זה הדבר שחיפשתם: מותג יפני מושלם (כמו כל דבר מארץ השמש המעולה) בשם TAKAZAWA מתרכז מאז 1892 בעיקר בעניין אחד – לייצר נרות יפהפיים משעווה צמחית טבעית, בעבודת יד מסורתית על ידי כמה אמנים ספורים ומומחים לדבר. הפתיל אינו עשוי מחבל טקסטיל, אלא מנייר וואשי מגולגל ועטוף בצמח, המאפשר סירקולציה של אוויר ומייצר להבה גדולה בהירה, המפיצה מעט מאוד עשן. צבעי הנרות (שאינם מפיצים ריח) משתנים מאחד לשני הודות למקורות שונים של הצמחים מהם מופקת השעווה (כך למשל, שעווה על בסיס אורז מעניקה גוון בז' עמוק יותר). והעיצוב כל כך מקסים ונע בין נרות מפוסלים כפמוטים, נרות צבעוניים עבים, עטופים במדבקות פרחים יפניים מסורתיים (סאקורה, כריזנטמה, איריס) או בצבעים טבעיים חלקים.
 
חלק מהנרות ארוזים בסט עם מעמד קטן ומקסים, חלקם עבים כדי להספיק לכמעט 100 דקות בערה / בהייה / מדיטציה / מה שתרצו; וכולם יחד יפים כמו חנוכיה מסרט של קורוסאווה. קנו למארחים או הדליקו לעצמכם, וזמזמו כל החג "נר לי, נר לי, נר לי מדליק".
 
נרות יפנים משעווה צמחית – החל מ-30 ש"ח (לנר בודד) ועד 300 ש"ח (למארז עץ גדול ובו 21 נרות בגדלים שונים)
להשיג בבוטיק היפני NOOK (ויש בבוטיק עוד פריטים ומתנות מקוריות מיפן)

 

 

הכי תרפייה בעיסוק, אבר. נרות בעבודת יד מסורתית, TAKAZAWA

הכי תרפייה בעיסוק, אבר. נר נר, פתיל פתיל, עבודת יד יד

 

יפה בכל עיצוב. נרות בעיטוף פרחים יפניים מסורתיים

יפנים, אתם מדליקים אותנו. נרות בעיטוף פרחים מסורתיים, TAKAZAWA

 

 

50 גוונים של בז'. הנרות משעווה צמחית של TAKAZAWA

50 גוונים של שעווה. נרות משעווה צמחית, TAKAZAWA

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה