20 בפברואר, 2013

הנעליים הנכונות

אקסטזה במערכת: נעלי בנסימון שכל כך חיכינו להם נחתו סוף סוף בישראל באופן רשמי. תביאו לנו כסא, כוס מים, ומידה 39

הולד איט. תעצרו הכול. עכשיו זה בדוק: לפעמים חלומות אשכרה מתגשמים. כבר לפני שנתיים שמנו פתק בכותל וקיווינו שאולי, אם מישהו למעלה שומע, יגיע לכאן מתישהו מותג הנעליים הוותיק שהתאהבנו בו בפריז (וחרשנו איתו את כל השאנז אליזה) BENSIMON. אז מה מתברר? שדווקא כאן למטה מישהו הקשיב, הרים את הכפפה וחזר עם מכולה חוקית.

גבירותיי ורבותיי, אפשר להכריז על זה: להיט המדרכות הבא נחת רשמית.

למי ששכח, מתקציר הפרקים הקודמים נזכיר רק כי מדובר בבייבי של אביר הלייפסטייל סרג' בן סימון, שכבר בשנת 79' הציע סניקרס שרוכים פשוטות ואולטרה נוחות מסוליית גומי ובד 100% כותנה (מתכבס!) במגוון צבעים בלתי אפשרי, וכבש את רגלי הצרפתיות בסערה. אחרי שכל מדמואזל לא הרשתה לעצמה להיתפס בלי לפחות "לה-טניס-בנסימון" אחד (דגם הדגל הבייסיקי שבתמונה), גדל המותג לכיוונים חדשים, וכיום הוא כולל גם קו לגברים ולילדים נוטפי סטייל, פלוס דגמים מתוחכמים יותר כמו נעליים גבוהות, נעלי סירה אלסטיות או בובה עם רצועה ותיקתק בצד, ואפילו קולקציות קפסולה מיוחדות המתחלפות מדי עונה (ונחטפות מהר יותר מבאגט טרי בסופר). אגב, כל סוליה מיוצרת עד היום במכונות כבישה שהשתמרו מתחילת המאה הקודמת, וגוף הנעל נצבע לחוד באופן ידני, כך שאין זוג זהה לחלוטין. אז החל מהיום, ב-30 שנה איחור אופנתי, כשכל הפריז-שיק הזה הגיע רשמית לישראל (הודות לבני הזוג גלובוס, הידועים בכשרון הצייד שלהם, עיין ערך תיקי באגו), וניתן סופסוף האות לרדת מגרבי צמר עבות, נשאר לכם רק להתלבט: לבן? אפור כהה? תכלת שמיים? אדום יין? או בקיצור – לכו על זה, סה טו.

ועכשיו, מי לוקח על עצמו לייבא MUJI?

נעלי BENSIMON (מתכבסות במכונה) – נשים: 240-295 ש"ח, גברים: 240 ש"ח, ילדים (מידות 23-32): 225-269 ש"ח. בקרוב יגיעו דגמי קפסולה בהדפסים נדירים, שווה להתעדכן.

להשיג בחנות Bensimon + Baggu ובאתר "בנסימון ישראל", וגם בחנויות ברחבי הארץ – נשים: בוטיק 5, Shine, 1Bedroom, שרה בראון, פרשס, פואנטה. גברים: Sketch, לילי בלום. ילדים: טפליא, לילי ותום, מריונטה, צ'יקיטס. לבירור הסניף הקרוב, טל': 0544-241924.

לרגל ההשקה, מבצע שמח לקוראי מרמלדה: תיק Baby Baggu מתנה ברכישה טלפונית בלבד – בטל': 0544-241924.

 

נוטפת סטייל לוקחת דקה לעצמה. Bensimon

 

 

 

כל צבע יפה יותר מהקודם. Le Tennis bensimon

 

 

 

יובלי, אתה ילד מגזין. בנסימון לילדים

 

 

 

 

שיק על נהר הסיין. בנסימון טריות מצרפת

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה