15 במאי, 2016

הנעליים ההורסות שלי

מהיום ועד חמישי יש לכם סיכוי לזכות בזוג נעלי BENSIMON מהקולקציה החדשה והמטריפה שנחתה כאן, במתנה. קחו וונטולין, זה קורה באמת

הקשיבו הקשיבו! או הפסיקו הפסיקו כל מה שאתם עושים והביטו למטה אל הרגליים שלכם – האם אתם במקרה נועלים זוג סניקרס מהמותג הצרפתי הקלאסי הלוהט Bensimon? אם עניתם כן, ובמיוחד אם לא – הדבר הבא נעול עליכם: אנחנו מכריזים בזאת על מבצע משותף ומגניב שייאפשר ל-10 מכם לזכות בזוג נעליים מתנה מהקולקציה החדשה והמטריפה של Bensimon! תצבטו את עצמכם. זה לא חלום.


איך זה עובד?

החל מהיום ועד חמישי (19.5, ב-12:00 בצהריים) אתם מוזמנים להעלות לאינסטגרם (סיבה מושלמת לפתוח יוזר אם אין לכם), תמונה בה אתם מצולמים בנעליים הכי הכי שלכם, לא משנה לנו איזה לייבל או סוג, העיקר שיהיו מהבסט של הבסט (ובזווית טובה, דיר באלק) – ולתייג אותה בתגית הבאה: #הנעליים_ההורסות_שלי

כל התמונות שיצטברו בחמשת הימים הבאים, יעברו מבחני שיפוט בידי מומחי המערכת. 10 התמונות השוות ביותר – יזכו את בעליהן בנעלי Bensimon מתנה, לבחירה מאחת ממהדורות הטניס המיוחדות לאביב-קיץ 2016 (כבר נגיע אליהן, ותבינו כמה כיף לכם בחיים), וחלקן גם יככבו בשבוע הבא בפינת הנעליים שלנו. כבוד.

מי שלא מתאפק, מוזמן מהיום ועד גמר התחרות ליהנות מפרס הניחומים השווה ביקום (וזה רק בגלל שיש לכם קונקשנז איתנו, כן?): 20% הנחה לקניות בחנות היבואן המקוונת, גם על הקולקציות הכי חדשות שאינן בסייל (!) וגם על הקודמות שכבר בהנחה מפנקת (הכי כפל מבצעים, הכי בעל הבית השתגע).

אז למה שווה לכם כל זה?
כי יש לכם סיכוי להיכנס לסניקרס השחורות היפהפיות והראשונות שעוצבו בחברה שמזוהה יותר מכל עם סוליות לבנות (והצהירה ביום הקמתה שלעולם לא ייצרו בשחור). או כי במהדורות הקפסולה הנדירות מחכות לכם נעליים מבדים חדשים כמו תחרה, פשתן, הדפסים מבית האופנה ליברטי, קו "אולד-סקול" שעושה כבוד לנעלי טניס מהפיפטיז (בתמונה) ועוד. וחכו שתראו את צבעי הוינטג' הדהויים, או את הנעליים המנוקדות, או את אלו ללא שרוכים לגברים (!) ואת הגרסאות המעולות לילדים. בקיצור – כבר יותר קל לבחור חתן.

אז רגע לפני שאתם רצים למגירת הנעליים עם מצלמה שלופה (שימו על פילטר "ולנסיה", הכי שווה) קבלו את סרטון השת"פ המגניב, בכיכובן של זוגות הנעליים של חברי המערכת, שיביא לכם השראה לצילום ומזל, אמן. בהצלחה, נתראה באינסטוש!


מבצע "הנעליים ההורסות שלי" – העלו לאינסטגרם (עד חמישי, 19.5.16, 12:00) תמונה שלכם בנעליים יפות, תייגו #הנעליים_ההורסות_שלי, ואולי תזכו בנעלי טניס מהמהדורות המיוחדות מקולקציית אביב-קיץ 2016 של Bensimon (מהמלאי הקיים בחנות המקוונת). 10 הזוכים יוכרזו בשבוע הבא.

מבצע מיוחד לקוראי מרמלדה בלבד: 20% הנחה על חנות היבואן המקוונת (כולל פריטים שאינם בסייל!). הקלידו קוד קופון MARMELADA20 בעת התשלום (תקף עד סוף יום חמישי 19.5.16)

 

 

 

מי יקטוף את הזוג הזה? הדפס מיוחד שפותח בבית האופנה ליברטי לבנסימון

מי יקטוף את הזוג הזה? הדפס מיוחד שפותח בבית האופנה ליברטי לבנסימון

 

 

 

תחרה או עיגולים, זו השאלה? מתוך המהדורות המיוחדות לקיץ 2016

תחרה או עיגולים, זו השאלה? מתוך המהדורות המיוחדות לקיץ 2016

 

 

 

 

הקיץ הזה תלבשו פשתן. Bensimon Tennis Lin

הקיץ הזה תלבשו פשתן. מהדורה מיוחדת, Bensimon Tennis Lin

 

 

 

 

החלטות, החלטות, החלטות. סדרת הוינטג' הדהויה, לקיץ 2016

החלטות, החלטות, החלטות. סדרת הוינטג' הדהויה, לקיץ 2016

 

 

 

 

הדובדבן השחור שבקצפת. לראשונה, נעלי בנסימון אולסול בשחור

הדובדבן השחור שבקצפת. לראשונה אי פעם – נעלי בנסימון קולור-סול שחורות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה