10 בנובמבר, 2015

הנסיך הקטן והגנדרן

בגדי גוף וחולצות לילדים בהדפס כריכות הספרים הכי קלאסיים מתאימים בול ליצורי הפרא שאנחנו מגדלים

אאנחנו מכירים זוג אחד (או מאה) שמגדלים סרבן חולצות ארוכות / מעילי פוף / סווטשירטים חמים / וכל מה שמגביל את תנועות ספרטקוס שלו (ומי שלא מכיר – הרוויח).

מי שמזדהה וכבר מותש לגמרי ממלחמות בוקר ואיומים מוגזמים ("גאיה, זה או סוודר או שחפת. תבחרי!"), הנה הצעה להפסקת אש זמנית, שתניח את דעת שני הצדדים וכוחה יפה לניצול בימים שמשיים או מתחת לקרדיגן (עד מתי נובמבר 15'?):

מהלייבל הניו יורקי OUT OF PRINT, שאחראי על תיקים וחולצות בהדפסי ספרים קלאסים למבוגרים (שכבר הכרנו לכם), מגיעות כעת גם חולצות ובגדי גוף לקטנטנים, עם כל מה שיש לנו על המדף בספריה: "לילה טוב ירח", "ארץ יצורי הפרא" (חייבים כזה!), "הנסיך הקטן", "ג'ורג' הסקרן", "הזחל הרעב", "צפרדי וקרפד", ועוד כריכות שהילד שלכם בטוח יזהה, אפילו אם זה באנגלית.

כדי לחבר בין אופנה לחובבי קריאה (בכל גיל), כל מוצר שלהם – ממחברות ועד גרביים – חוגג ועושה כבוד לכריכות מקוריות מהמהדורות הראשונות של כל כותר (חלקם אגב כבר באמת "אאוט אוף פרינט", כלומר שלא ניתן להשיג עוד). לצורך כך, הם עובדים עם המחברים, האמנים וההוצאות לאור שעומדים מאחורי הספרים הנבחרים בכל עונה, כדי שתוכלו ללבוש בגאווה את הרומן הרומנטי המועדף עליכם, ומעכשיו – גם להלביש אותו לזחל הרעב שלכם, או לקנות מתנה לאיזה נסיך קטן שרק נולד (בצירוף הספר, כמובן).

אגב, כמו תמיד – על כל מוצר שנמכר, תורמת החברה בשמכם ספר לקהילות בהן הגישה לספרים מוגבלת (בשיתוף פעולה עם ארגון Books for Africa), כדי שבאמת תוכלו להפיץ הלאה את האהבה לקריאה. יאללה, רגע לפני שעולים על 700 שכבות, קחו צ'אנס אחרון להלביש אותם ביי-דה-בוק.

חולצות ובגדי גוף לילדים של OUT OF PRINT (יוניסקס, לגילאי שנתיים ועד 10) – עכשיו ב-85 ש"ח (במקום 110 ש"ח), חולצות למבוגרים – עכשיו ב-110 ש"ח (במקום 135 ש"ח). ניתן לרכוש כסט חולצה + ספר.
להשיג בלעדית בחנות "המגדלור". לפרטים – המגדלור, לבונטין 1, תל אביב, טל': 03.6868225

 

להתלבש לפי הספר. חולצות לילדים של OUT OF PRINT

להתלבש לפי הספר. חולצות לילדים של OUT OF PRINT

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה