31 ביולי, 2014

הנדב הידוע

בהענקה ורגישות מלאה, נדב לביא יחזיר אתכם למים, יטפל בכל מכאוב ויאתחל מחדש את המערכת כולה. נפגשים בעמוקים

או שזה דלקת מזגנים, או שחסר לנו ויטמין כלשהוא, או שוב נפילת סוכר (בכל זאת, כבר רבע שעה לא הכנסנו פירור לפה). בקיצור, לאחרונה כל יום משהו לא טוב עובר על הגוף שלנו. וזו בדיוק השעה להרים טלפון לנדב לביא, המטפל הקבוע הבא שלכם. בייחוד לעונת הקיץ הבלתי נסבלת (גברת, מתי אמרנו שאת זזה?).

נדב, שאנחנו בכלל מכירים מגלגול אחר, החל את דרכו בתחום אדריכלות ואמנות, עד שהבין כי הידיים שלו יכולות לעשות שינוי אדיר עבור כל מי שבאמת זקוק לו, במים או ביבשה. מתוך אהבה לספורט ומים החליט ללמוד הידרותרפיה, סיים קורס מדריכים בוינגייט והחל בשנים האחרונות לעסוק בשיקום הוליסטי במים. שזה אומר לטפל במגוון רחב של מקרים ואספקטים: החל מאנשים עם בעיות נוירולוגיות, נפגעי תאונות דרכים, ילדים ומבוגרים שמפחדים לשחות, ועד מי שמרגיש שהוא חייב אתחול מחדש. בעזרת המים המקיפים את הגוף, נדב מצליח בהענקה מלאה ורגישות לגרום למטופלים שלו לשחרר שליטה, שרירים וגבולות, לנשום אחרת ופשוט להתרפק בלי בושה על ידיו החסונות. מי שצריך, יכול לבקש גם את הקצה האקסטרימי של הסקאלה ולהיעזר בנדב (שבין השאר מאמן קבוצות תחרותיות) כדי לשפר את היכולות הפיזיות והנפשיות, לחזק את חגורת הכתפיים ולהגיע להעצמה פנימית אדירה (לידה מחדש זה כאן). כל טיפול נעשה בהתאמה אישית למקרה ולמיקום שלכם, בבריכה הקרובה והנוחה לכם ביותר (כזו שמאפשרת להשכיר לפי שעה), ואפשר אפילו לקבוע בבריכה פרטית, אם יש, ובלי שאף אחד רואה לכם (דודה אסתר, פני את המגלצ'ה. אנחנו בדרך).

אל המים מכניס נדב אלמנטים וטכניקות מגע בהן התמחה בעולם היבש, כך שתוכלו לבקש ממנו גם עיסוי ושיקום אורתופדי (בעזרת נקודות טריגר) מחוץ לבריכה, או טיפולי וואטסו ו-וואטרדאנס בתוכה. ומי שמכיר – מתמכר. קנו לעצמכם מתנה לכבוד סיום אמצע הקיץ (לא היה פשוט להגיע לכאן), הרימו טלפון ובקשו – "נדב, תעשה לי ריסטארט!". כל שריר ישיר לכם תודה.

נדב לביא, מדריך שחייה ומטפל בהידרותרפיה – המחיר נקבע בהתאם לסוג ומשך הטיפול
מתאים ליחידים וזוגות בכל הגילאים, החל מבני 3 והלאה (מקבל בבריכות פרטיות ובריכות מחוממות בהשכרה לפי שעה).
לפרטים נוספים – טל': 052.6434843, nadavlavee@gmail.com

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה