31 באוגוסט, 2010

המתנות שלנו – חלק ב'

בחרנו עבורכם את המתנות הכי מצוינות לחג: שלוש מתנות למארחת, שלוש מתנות להורים ושלוש מתנות לילדים. היום נתמקד בהורים. פרויקט חגיגי במיוחד

ואחרי שאתמול טיפלנו במתנה של המארחת הגיע הזמן להתקדם ולעבור אל ההורים. אם אתם שואלים אותנו – בדיוק שם צריך לתת את הנשמה, ואם נגזר עליכם לקנות רק מתנה אחת – אז שני החבר'ה האלה הם הנמענים שלה.

 

 

ההורים המוזיקליים

 

קווים לדמותם – הם אוהבים להתעדכן אצל "הצעירים" מה הולך עכשיו ("אבא, תכיר, זאת קייטי פרי"), יש להם ספריית דיסקים מטורפת (מה שלא מונע מהם לשמוע כבר חמש עשרה שנים בלופ את הפסקול של "כחול" של קישלובסקי). הם הרוסים על שירים עבריים יפים אבל תמיד ישמחו לאיזה סשן מטורף עם הג'יפסי קינגס.

 

המתנה – האלבום האחרון של טרייסי ת'ורן או הדיסק של שלמה ארצי – עונת ההופעות. האלבום האחרון של טרייסי ת'ורן "Love and Its Opposite" (עליו המליצה כבר עדי שבת) הוא מתנה נהדרת לכל מי שאוהב קולות נשיים עדינים, פסנתר רגוע וטקסטים מלאי משמעות, לאו דווקא אופטימית אבל מעוררת השראה. זה מצחיק לשייך אותו דווקא להורים אבל הוא בהחלט יכול להוות גישה נוחה לחובבי הנוסטלגיה, לעולם המוזיקלי של עכשיו. כנסו לכאן ותדמיינו את זה קורה. האלבום של שלמה ארצי "עונת ההופעות" הוא כאילו הדבר הכי שגרתי וברור מאליו ובכל זאת – בכאוס של התקופה שום דבר לא בטוח. האלבום כולל שלושה דיסקים ועליהם 36 שירים שהוקלטו בהופעות בין השנים 2002 ל- 2010. קחו את ההתחייבות שלנו: גם הטיפוס הכי אלטרנטיבי ימצא את עצמו שואג "לא עוזב את העיר!" בגרון ניחר. ההורים שלכם כמובן ידהרו איתו עד אוגוסט הבא בלי לשים לב.

להורים עם פתיחות מוזיקלית בינונית עד גבוהה. Tracey Thorn - Love and Its Opposite

 

להורים שאוהבים לשיר במכונית. שלמה ארצי - עונת ההופעות

 

 

האלבום של טרייסי ת'ורן – 79.90 ש"ח עד 89.90 ש"ח
שלמה ארצי "עונת ההופעות" – 79.90 ש"ח עד 99.90 ש"ח

להשיג בחנויות המוזיקה

 

ההורים הבשלנים

 

קווים לדמותם – הם אוהבים לבשל ביחד מתכונים שמשתרעים על פני חמישה עמודים ויותר. יש להם כל פטנט אפשרי במטבח כולל מכשיר מיוחד שמערבב סלט חסה, והם מוכנים לטייל בשווקי אוכל עד שיפסיקו להרגיש את הרגליים. תמיד יש להם על האש איזה אוסובוקו והם יתעקשו שתטעמו אותו אפילו אם הרגע קמתם ויש לכם כוס קפה ביד.

 

 

המתנה – קדרת חרס וספר הבישול של יעל גרטי. לגבי הקדרה, זה מאד פשוט: אין דבר שלא יכול לקפוץ לתוכה והכל יוצא פשוט מעולה. גם אנשים שאין להם דקה לבשל יכולים לרקוח ניסים עם הכלי הזה – כולל תבשילי עוף, בשר, ירקות, אורז, ומה לא. בקיצור, לנו זה שינה את החיים ואפילו לא היינו צריכים לחלק כלום לתשלומים. זהו, פרקנו את עניין הקדרה.
לספר הבישול הצמחוני של יעל גרטי, "לבשל עם יעל", כבר התמכרנו לפני כמה חודשים. את יעל גרטי אנחנו מכירים מהטור המקסים שלה ב-Ynet (ללא ספק משהו ששווה לעקוב אחריו), וזה היה רק עניין של זמן עד שמישהו יחליט לרכז שם את הכל ולכרוך לספר. והספר, בדיוק כמו הטורים שלה, מוקפד, נגיש, יעיל, ברור, בהיר, חם ואוהב. האישיות הנעימה והחייכנית שלה קופצת מבין השורות, המתכונים פשוטים וטעימים מאד, הצילומים מגרים והעיצוב מדויק ומרחיב את הלב. בקיצור, אם אמא שלכם כבר שנים מבשלת את אותה פשטידת ברוקולי, זה הזמן להשתדרג.

 

להורים שאוהבים עוף. קדרת חרס

 

 

להורים שאוהבים תרד. "לבשל עם יעל" - יעל גרטי

 

קדרת חרס של arcosteel, של schlemmertopf או של כל חברה אחרת – 139 ש"ח עד 149 ש"ח. להשיג בטישלר (מונטיפיורי 22 תל אביב), וברשתות -4CHEF, דומו, Cookstore וששת
לבשל עם יעל, הוצאת מודן – 89 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים.

 

 

 

ההורים המעוצבים

 

קווים לדמותם – הם מקדישים שעות לטיפול בבית. יש להם פסלי עץ שהביאו מאפריקה, בובות חרסינה שהביאו מיפן, ושטיחי קילים שהביאו מתורכיה. הם ירחיקו עד ישוב נידח בצפון כדי להגיע לאיזה רוקמת בת 90 שמכינה כיסויי מיטה מחוטי זהב שכבר אין להשיג, ובדרך חזרה יעצרו רגע בכפר דרוזי כדי לקנות קערות נחושת ענקיות. יש להם מכונת אספרסו מהדגם החדש והאחרון ביותר והם מגישים את הקפה עם קליפת לימון בצד.

 

 

המתנה – אדנית מצמיג עם פרחים צבעוניים ויפים. בוודאי שמתם לב שכל חנות קונספט שמכבדת את עצמה זורקת באחת הפינות איזה פריט שעשוי מצמיג. זה ללא ספק אחד מהפרטים העיצוביים שמאפיינים את 2010 והאמת, די בצדק. יש משהו בחומר הגס הזה שעושה טוב לכל חלל. בתמה, חנות העיצוב של שרון ויעל (שגם כותבות אצלנו בסלון), תמצאו אדניות יפהפיות מצמיגים (קוטר 30 ס"מ) שעליהן מתנוסס הכיתוב האגבי "FLOWER" ובתוכן עציצים פורחים. מאד מרשים וחגיגי ומאד לא שגרתי. במילים אחרות – אין סיכוי שגם אחותכם תביא את זה.

 

להורים שאוהבים צמיגים. אדנית מצמיג עם עציץ פורח

 

אדנית מצמיג עם עציץ – 190 ש"ח
להשיג בימים ראשון עד רביעי (5.9-8.9) ב-"
תמה – בגדים ועיצוב", רחוב הגנים 7 (מתחם קריית שאול), תל אביב, טל': 03-6442356

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה