05 בנובמבר, 2017

המתנה הכי יפה בגן

כרית אישית או תכשיט מרגש שאתם יוצרים מהציורים ומטביעות האצבע של הילדים - יעזרו לכם להוכיח סופית: כזה בטוח אין לעיליי צ'. תירגע קטני

יקום ההורה שלא שובר את הראש לגבי מה ואם בכלל לקנות מתנת יום הולדת לילדים: יש עגילים של סמי? מתי נהוג להתחיל עם אייפון? אולי נחנך שמתנות זה רק מסבתא? יש לנו מקום בסלון להופעה של סטטיק ובן-אל? בקיצור, יאללה, כלב, אין ברירה. ובכן הנה אנחנו זורקים אתכם לקטגוריה חדשה, מרגשת וסופר אישית בתחום המתנות. כאלו שאין לאחרים, שמותאמות לדמיון שלהם ושלכם בלבד, ושהאפרוחים שאתם מגדלים היום – ינצרו עימם לנצח נצחים (או לפחות ליותר זמן ממה שהחזיק הספינר):

#1
התכשיטנית המקסימה ליאת ולדמן, בוגרת המחלקה לצורפות ב"בצלאל", מציעה בין שלל תכשיטיה המקוריים והיוקרתיים, גם סדנאות לצורפות המתקיימות בסטודיו שלה בעיר התחתית בחיפה. לאחרונה, לאחר שהפכה לאם יחידנית ל-2 בנות מתוקות, נולד לה גם רעיון חדש ומרגש: להפוך את היצירות, הציורים וטביעות הגוף של הקטנטנים – לתכשיט שאין שני לו. בדיוק, ובכן, כמו ה-תכשיט שלכם.

בסדנאות חדשות שהיא מקיימת להורים בקבוצות קטנות, ובמשך שעתיים מהנות ויצירתיות, תלמדו כיצד לקחת פרט מתוך ציור הילדים או את טביעת הרגל והיד (שהכנתם מבעוד מועד) – ולהעבירם מהנייר אל מתכת פליז בגוון זהב (ואפשר לשדרג לכסף). בהנחייתה, תגזרו את הצורה המדויקת בחומר, תוכלו להוסיף ריקועים, חריטות שם או תאריך, ואז להחליט אם מדובר בתליון, קמע, סיכה, מגנט, מחזיק מפתחות, וכולי. מי שרוצה יכול להשאיר את הפריט כמתנה נוסטלגית לעצמו, או למסגר לצד הציור המקורי ולהעניק לקטן-השמחה. החיוך וההכרה שמדובר במשהו שנבע מהם – פרייסלס.

סדנת הורים ליצירת תכשיט מציורי ילדים – כעת ב-10% הנחה, 342 ש"ח; ובימי סייל "שופינג איי.אל" ב-50% הנחה: 190 ש"ח בלבד (8-9.11.17)!
להרשמה בחנות של ליאת ולדמן. המחיר כולל סדנה בת שעתיים ויצירה מפליז (ניתן לשדרג לכסף), בסטודיו "ליאת ולדמן", דרך יפו 35, העיר התחתית, חיפה (5 דק' הליכה מתחנת רכבת "חיפה מרכז השמונה"). פרטים בפייסבוק ובעמוד היוצרת.

 

 

 

#2

שני רייזר, האוצרת והיוצרת שמאחורי אוסף הפריטים המגניבים בבוטיק Irregular Trend, פיתחה לאחרונה מוצר מלהיב ומרגש במיוחד: כרית שעליה מודפס ציור, מכתב אהבה, רשימה, פתק סודי, שרבוט מוצלח או כל דימוי אישי שתרצו. כל מה שצריך הוא לשלוח לסטודיו את הדף המקורי שתרצו להנציח, שם יסרקו וידפיסו אותו בדפוס דיגיטלי איכותי ומתקדם על גבי בד כותנה, שממנו ייצרו עבורכם כרית אישית (בגימור פונפונים או קו קונטור עבה), עם צד שני בצבע שאתם בוחרים, וזהו. כעבור שבועיים בערך תקבלו חזרה את היצירה ככרית רכה ומהממת, שאפשר להשוויץ בה על הספה, להירדם ולהתחבק איתה במיטה או לשלוח לסבתא (שתעביר ל-MOMA). פיקאסו, תודה שהיית שמח לקבל כזה מההורים.
 
כרית בהתאמה אישית (45 ס"מ על 45 ס"מ) – 270 ש"ח (10% הנחה על כרית שניה, משלוחים חינם באתר). ניתן לשדרג לגודל אחר או להדפסה דו-צדדית.
הזמנות באתר Irregular trend. פרטים בפייסבוק, באינסטגרם או בסטודיו בתל אביב.

 

 

קטני, קו המרצ'נדייז. כרית בעיצוב אישי, Irregular Trend

קטני, קו המרצ'נדייז. כרית בעיצוב אישי, Irregular Trend

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה