02 ביולי, 2009

המרתה שבתוכנו

מעריצי איקאה אוסטרליים מציעים לכם בפרץ של גאונות טפטים המתאימים לציפוי מחדש של רהיטי החברה השוודית. עולם קטן ומעוצב

אם שמעתם אמש דפיקות קצובות מהדירה הסמוכה לשלכם, כנראה שאנחנו שכנים. כי אחרי שגילינו את מה שתיכף גם אתם תדעו עליו, בילינו שעות בהטחת ראשנו בקיר ובניסיון מתסכל להבין איך לעזאזל חשבו על זה לפנינו. הגאונות פנים רבות לה, אבל הפעם נשבר כאן שיא עולמי ברעיון מעולה ומגניב, זול ופשוט: מדובר בכמה חבר'ה אוסטרליים שקיבלו השראה מכוהנת העיצוב מרתה סטיוארט, שהופכת כל רהיט למיס יוניברס במחי מברשת צבע. האוסטרלים, שמגדירים את עצמם "מעריצי איקאה", החליטו לעצב ולשווק יריעות דקורטיביות, בשישה עיצובים שונים, שמגיעות חתוכות, מוכנות להצמדה ומתאימות בדיוק  למידות של רהיטי איקאה השונים. תגידו אתם, לא היסטרי?

באתר של החברה האוסטרלית, Grippiks שמה, מדגישים שאין להם כל קשר מסחרי לאיקאה, ושהם "בסך הכל מעריצי החברה, שיצרו מוצר משלים לרהיטים מתוצרתה". הם מתייחסים לרהיטים, המעוצבים כידוע בפשטות פונקציונלית ובקווים נקיים, כאל בד ציור לבן, ומציעים מגוון (מצומצם, אמנם) של משטחי דקורציה שנצמדים למשטחי הרהיטים בטכניקת יניקה מיוחדת, וללא דבק. קל  להצמיד את העיטורים לרהיט תוך הפעלת לחץ קל בלבד, וניתן להסיר אותם ולהצמיד מחדש בלי שום בעיה. הגימור הוא גימור סאטן (לא מבריק ולא מאט), והחומר נצמד בקלות לרוב החומרים שאיקאה משתמשת בהם לייצור הרהיטים שלה. אפשר להזמין לקבל פיסת קישוט לדוגמא, כדי לנסות אותה על הרהיטים שלכם, תמורת דמי המשלוח בלבד. העיטורים הנצמדים של Grippiks נשלחים לישראל בדואר אוויר כשהם ארוזים בגליל קשיח, תמורת דמי משלוח בגובה 7.95 דולר אמריקני (כ-31 ש"ח). זה הזמן להפיח חיים חדשים במתקן הדיסקים, בשידת המגירות ובשולחן הסלוני המרובע שלכם, וללכת על המראה העדכני והמעוצב במחיר מגוחך. ותודה לאוסטרלים הגאונים, שהופכים כל אחד מאיתנו למרתה סטיוארט בפוטנציה, וגורמים למיתון להיראות כמעט כמו תמונה נחשקת מתוך קטלוג.

מדבקות Grippiks – מחיר לדוגמא: ערכת קישוט מעוצבת לשידה לבנה ברוחב 80 ס"מ, עם שלוש מגירות, מדגם MALM (מחיר השידה עצמה באיקאה – 495 ש"ח) – מדבקות: 7.45 דולר אמריקני (כ-29 ש"ח), דמי משלוח: 7.95 דולר (כ-31 ש"ח), סה"כ: 60 ש"ח, www.grippiks.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה