21 בספטמבר, 2010

לקשת מנג'ט

אתר "Bake It Pretty" למוצרי קישוט לאפייה שמצאו ליאור וקרני - הוא כל מה שאתם צריכים כדי להסתיר את העובדה שיצאה לכם עוגת ספוג פארשית

יום אחד נכנסה לחנות שלנו לקוחה אמריקאית חמודה למדי, שאחרי שיחה קלה ובזמן שקנתה שני זוגות נעליים, ביקשה מאיתנו גם המלצה על בית קפה טוב באיזור. סיפרנו לה שבמקרה אנחנו מאוד אוהבים בתי פטיסרי ולהתעסק קצת באפייה, ושלחנו אותה מיד אל "אידלסון 10" – במיוחד אל המאפים והקינוחים המעולים שלהם. כעבור זמן מה, הגיעה לחנות חבילה קטנה מחו"ל מאותה לקוחה, ומכתב בו סיפרה שנהנתה מאוד באידלסון וחיפשה דרך מקורית להודות לנו על ההמלצה. ואכן בחבילה גילינו ערכה מגניבה ביותר של מנג'טים צבעוניים פלוס דמויות רובוטים יפהפיות על קיסמים קטנים – לקישוט מושלם של קאפקייקס. הערכה, הצבעים והמחשבה היו כל כך יפים שכמעט לא רצינו לפתוח או "לבזבז" אותם – ומהר נכנסנו לאתר ממנו הגיעו כדי לראות איך אפשר להשיג עוד.

 

כך גילינו כי באתר "Bake it Pretty" יש את כל מה שצריך כדי לאפות, לקשט ולארוז עוגות, עוגיות וקאפקייקס בעיצובים מטריפים. "Bake it Pretty" החל למעשה כעסק ביתי קטן, בו כל בני המשפחה עזרו לגזור, להדביק ולעצב את מוצרי הקראפט הקטנים, אותם מכרו עד האחרון שבהם ובמהירות מפתיעה – דרך אתר הקניות ETSY. בזכות ההצלחה המסחררת החליטו בני המשפחה לפתוח אתר עצמאי משלהם שיציע מגוון עצום של מוצרי קישוט לאפייה: יש תבניות בצורות, יש סוכריות מוזהבות, בצק סוכר בצבעים יפהפיים, יש נרות קטנטנים, יש גמדים ואיילים לעוגת יער שחורה, יש תגיות של "EAT ME" חביבות, מזוודות לממתקים ועוד המון מארזי נייר, קישוטי שוקולד וסוכר מיקרוסקופיים ויפהפיים כמו שרק באמריקה יכולים.

 

אנחנו כאמור חיפשנו לראות אילו עוד ערכות קאפקייקס קיימות באתר, ומעבר לזו עם הרובוטים שקיבלנו אנחנו, מצאנו גם ערכת חתן-כלה, ערכת קריסמס, הלואין וכל שאר החגים הצבעוניים, ערכת קרקס עם ליצנים, ועוד ועוד קיטים שעושים חשק לפתוח קונדיטוריה. קנינו ערכה לחברה טובה שחולקת איתנו את היכולת לבזבז חצי משכורת על פיצ'פקס קטנים של אפייה ויצאנו עם טעם של עוד. אז נכון שאפשר להכין כאלה בעצמיכם, אבל למי שלא גדל בבית בו מכינים מגזרות נייר מעטיפות ישנות של שוקולד – שווה לצלול פנימה, ולהרים את המסיבה הבאה עם קישוטים שעושים את כל העבודה – גם כשהעוגה יוצאת שרופה בטעם קרש.

 

ערכת קישוט לקאפקייקס – 12.95 דולר (לא כולל 25-35 דולר דמי משלוח לישראל)
להשיג באתר www.bakeitpretty.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה