05 בספטמבר, 2012

המזלג מוחא כף

אתר "יאמי" מציע משלוחים שמגיעים ממטבחים ובשלנים פרטיים שנבחרו בקפידה. תראו לבנות במשרד שגם לכם יש קוסקוס כמו של אמא, ברצינות עכשיו

כל הנדרים שנדרנו אי פעם לגבי ג'אנק פוד וטייק אווי שמנוני, התאיידו עם קרקור הבטן הראשון. בהיותנו בעלי אופי של ברזל, פיתחנו נטייה להרים את השפופרת עם הופעת איתות הרעב הראשון, ולהזמין את המזון הזמין ועתיר הטריגליצרידים ביותר בסביבה. למזלנו, פרצה לחיינו היוזמה המבריקה "יאמי", פרי מוחה הגאוני של חן לב-עמי, אשת היי טק לשעבר: מדובר באתר המשמש אכסניה לבשלנים ביתיים מנוסים שנבחרו בקפידה. אתם מזמינים מכל אחד ואחת מהם אוכל בסגנון המועדף עליכם (צמחוני, טבעוני, מרוקאי, מזרח אירופי ועוד ועוד), מציינים העדפות מיוחדות (בלי גלוטן, בלי מלח, בשום אופן בלי כוסברה) והבשלנים מפשילים שרוולים ונכנסים למטבח עם קבלת ההזמנה, כך שהאוכל מתבשל במיוחד עבורכם – טרי, טעים ומלא אהבה. זה סידור כביר למי שצריך להזין ילדים רעבים, למשפחות שקצו במשלוחי פיצה משמימים (ומשמינים), לקרייריסטים שלא מסוגלים יותר לצרוך שניצלים בשמן מכונות (בעמידה!) ולאירוח ביתי, חמים ונעים. ההזמנה מבושלת, נארזת ומגיעה עם שליח עד הבית/המשרד, באריזת פלסטיק מתמחזרת ומוקפדת. זה אמנם לא מהיר כמו טייק אווי סטנדרטי, אבל גם הטעם והאיכות לא דומים לשום דבר שמגיע תוך 20 דקות.

האתר של "יאמי", שמפעיל כרגע את השירות באזור השרון בלבד (אחרי החגים – גם בת"א והסביבה!) מבוסס על תפעול ידידותי ונוח: בוחרים זמן משלוח, מנות ובשלנ/ית, משלמים באשראי (באמצעות pay pal) או במזומן (באמצעות השליח) ומקבלים את האוכל בשעות שנוחות לכם. רצוי להזמין יום אחד מראש (כי כאמור, הכל מתבשל טרי מרגע ההזמנה) ובהזמנות גדולות יותר – כמו תפריטי החג האטרקטיביים לראש השנה, שלא תרצו לפספס – אפילו כמה ימים מראש. במקרים מסוימים תתאפשר גם הזמנה לאותו היום, עם מגוון מצומצם יותר של מנות ובתנאי שתזמינו עד 14:00. הדבר היחיד שמבאס בכל העסק, הוא שלא המצאנו את הרעיון הזה בעצמנו. מה לעשות, אכלנו אותה.

מיזם "יאמי" – אוכל ביתי עד לבית – www.yummi.co.il – המחירים משתנים בהתאם למנות ולבשלנים (תפריטי חג – החל מ-100 ש"ח לסועד, ניתן להזמין מנות משלימות לשדרוג ארוחת החג). מתנה לקוראי מרמלדה: משלוח חינם בכל הזמנה עד ה-9.9.12. למימוש ההטבה הכניסו את קוד הקופון: "מרמלדה" במקום המתאים בקופה באתר.
לפרטים נוספים – טל': 03-7160699, או בעמוד הפייסבוק. בשלנים המעוניינים להצטרף לשירות מוזמנים לשלוח פרטים ל- service@yummi.co.il.

 

הכי ביתי שאפשר. yummi

 

 

 

הפרצופים שמאחורי הסירים. הבשלנים של "יאמי" (צילומים: אורית גבע, ניר סלקמן)

 


 

[PSGallery=ca8vtw3s7a]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה