01 במאי, 2019

המזווה הכי שווה

"המזווה" היא מעדניית מצרכים אונליין כיפית, שמאגדת במקום אחד ובמחירים שפויים את כל מה שטבעוני וטוב שיהיה לכם בבית. בואו להרכיב מזווה מושלם מהחלומות הכי יבשים שלכם

אחרי-החג שמח לכם, וברוכים הבאים לימים המבלבלים שבין עצב לקצף. בדיוק בתפר הזה, בין הדחף הלילי שלנו לחסל שאריות חרוסת על שברי מצה אחרונים, לבין הרגל-דור-שני שמאותת היום דווקא לאגור ולשמר כל מה שאפשר לשעת חירום (02:00 בלילה למשל, לצד פרק טרי של "משחקי הכס") – פגש אותנו לאחרונה אתר שמגשר על הפערים, ממלא את כל המאוויים והבטן, ומתאים בול לזיגזוג הבולמי שלנו. הכירו (אם לא נברתם והתמכרתם כבר) את "המזווה", מעדניית מצרכים יבשים מקוונת, שמרכזת את כל מה שבריא, טבעוני וכיף שיהיה בבית. או לזלילה בדרך לשם.

הכל התחיל לפני כמה שנים, כשבסוף עוד יום עמוס ב"אינטל" ואחרי שהשכיבה את בנותיה לישון, היתה מתפנה מורן רסקין – חובבת בישול בריא – לפרסם מתכונים טבעוניים קלים לאנשים עסוקים, בבלוג שלה – Vegan High-Tech Mom. אחרי שהקוראים שאלו שוב ושוב איפה לקנות את המצרכים המיוחדים (או שבמכולת לידכם יש תמיד קמח חומוס וגולדן ברי?); ומכיוון שגם לה לא היה זמן פנוי לסיבובים בשווקים כפריים, לחיפושי חניה ליד חנויות טבע, ובעיקר – כי נמאס לה לשלם כפול בסקשן האורגני בסופר השכונתי – החליטה לפני שלוש שנים לעשות מעשה ופתחה חנות אונליין למצרכי מזווה 'יבשים', בריאים, טבעוניים ומשובחים, מהארץ ומהעולם, ולא פחות חשוב – במחירים שפויים.

כך, לאחר עשור הייטקיסטי, עברה להתרכז במה שבאמת עושה לה ולאחרים טוב, והקימה גן עדן מאיר עיניים של אגוזים במשקל (הנשמרים בקירור, ללא מגע יד אדם שבא להתמלא מקשיו וגומי בסופר), פירות יבשים, ממרחים ורטבים, קטניות, קמחים מיוחדים (כוסמין, שקדים וטף), שימורים שלא הכרתם (ג'ק-פרוט, מישהו?), תחליפי חלב, ממתיקים טבעיים ועוד הפתעות שמורן מלקטת מכל עולמות הטוב. הכל זמין למשלוח ברחבי הארץ, נארז מהמם (או כמתנה בקופסאות מאוירות), מלווה בשירות נעים ובמחירים שמאפשרים לרוקן אצלה מדפים, רק כדי למלא את שלכם.

אם תנברו עמוק יותר במזווה – חפשו בסוף, מאחורי הסילאן – תמצאו את המתכונים הבריאים (שהחלו כאמור הכל), חלקם שלה וחלקם של בשלנים-אורחים מוכרים, למנות זריזות מן הצומח, וכולם מבוססים על מוצרי החנות. כך שניתן לקנות ישירות את כל רשימת המצרכים לצד כל מתכון, ולהפסיק לשאול "רגע, מה אני עושה עם דפי אורז שוב?". הכי חכם ומגרה לקניה מיידית שפגשנו. ויש גם הסברים וערכים תזונתיים של כל מוצר (שנכתבו ע"י יועצת לתזונה טבעית), טיפים לאחסון חכם (הי, מי לא סגר עד הסוף את השקדי מרק?!), ומה שווה להכין עם מה. בנוסף, תמצאו פה חומרי גלם וציוד לאפייה, חומרי ניקיון אקולוגיים, עוגיות בריאות (קריספיס אגוזי לוז ומשמש? אתם מושמוש), מגוון רחב של ממרחים מעולים (שנה הבאה – חרוסת חמאת בוטנים עם וניל-אספרסו!), מטבלים מקוריים (אפונה ומסאלה, שלום) ועוד עניינים שיעשירו לכם את התפריט והתזונה. תפסו כל יולדת, חבר אהוב או את עצמכם לפני מאנץ', ותתחילו לחפור במזווה. טבעוני שלא תפסיקו לנשנש.

 
"המזווה: מאגוז ועד תמר" – חנות אונליין למצרכים בריאים יבשים ועוד, משלוחים לרחבי הארץ, טל': 058.4885012
מתכוני "המזווה" – כאן; או בבלוג של מורן רסקין; פרטים נוספים בפייסבוק ובאינסטגרם

 

 

 

 

 

 היום ב"מזווה", מחר אצלכם. על פי מרכיבי האתר, פסטת דלעת וקשיו; קציצות עדשים ושקדים

להשיג ולבשל עם "המזווה" של מורן. פסטת דלעת וקשיו; קציצות עדשים ושקדים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה