13 ביולי, 2016

המוריסון שלנו

הכירו לתלתלים שלכם את המספרה של מוריס תדמור, שיוציא אתכם עם הרעמה הכי וואו ובאווירה נעימה, משפחתית וכיפית. הכי ראש טוב שאפשר

והבוקר יש לנו שאלה חשובה באמת: אצל מי אתם מפקידים את רעמת השיער המפוצלת / יבשה / משונווצת שלכם? אל תטעו, מדובר בהחלטה חשובה כמעט כמו לאיזה גן רושמים את הילדים. ואחרי שברחנו מכמה זוגות מספריים שהותירו אותנו מצולקים (כלומר, עם קארה לא מאוזן) קיבלנו המלצה יקרה מפז, שאנחנו מעבירים לכם כעת הלאה בכפפות של חינה. זהירות לא לאבד:

הכירו את מוריס תדמור, ספר מקצועי ומקסים, עם וותק לא מבוטל של עשור במספרות בבת ים, ועוד שנה במספרת הבוטיק התל אביבית של Collie. לפני 4.5 שנים החליט מוריס לצאת עם ידי הזהב שלו לדרך עצמאית ופתח את Morrison בשד' בן ציון בתל אביב (בסמוך להבימה), שיותר משהיא מספרה קטנה ומטריפה, היא משמשת גם כסוג של מרכז קהילתי קטן או הוט-ספוט למפגשים וקשרים מפתיעים שלא תרצו לפרוש ממנו. לאורך כל השבוע, מגיעות ומגיעים הנה קליינטים חמודים שמקבלים תחילה מבת-חן, האססיטנטנית והמפנפנת הכי מתוקה בעיר, חפיפה עניינית ומקצועית. ממנה עוברים לטיפולו המסור וידיו המיומנות של מוריס שמעצב תספורות מדהימות, וגם מומחה אמיתי להחלקות שיער או צביעות מדויקת, בול בפוני. ברקע, מתנגנים תמיד תקליטי ויניל על פטיפון מפעם (מתי לאחרונה הסתפרתם ולא במסיבת טכנו?), מדי פעם נכנסת שכנה עם אוכל שהכינה למוריס, לקוחה אחרת עולה רגע הביתה "רק עד שהצבע יתפוס", ואחד שממתין בכיף במרפסת מקבל ממוריס אספרסו מעולה. בקיצור – אווירת שכונה כיפית, מרוממת, עם וייב נעים ואנרגיות חיוביות באופן קבוע. סליחה – פרמננטי.

חברה שמגיעה לכאן כבר שנים, מספרת שמוריס הצנוע והחמוד, לא מנסה אף פעם לדחוף מוצרים מיותרים שמעלים אבק בבית, מפרגן גם לתספורות זרות שנכנסות פנימה לסלון, תמיד נעים, קליל, עם ראש טוב (מי מספר אותך?) וגישה חמה שקונה גם את לבם של ילדים שבאים לספיחס ללא חשש ואפילו מביאים חברים. מוריסון, אתה רוק סטאר אמיתי.

מספרת Morrison – תספורת – 200 ש"ח לנשים, 70 ש"ח לגברים; החלקות – החל מ-600 ש"ח; צביעת שיער – 170-220 ש"ח (משורשים ועד כל הראש)
שד' בן ציון 31 (סמוך ל"הבימה"), תל אביב, טל': 03.5466116. ראשון, שלישי, רביעי, חמישי – 09:00-20:00, שישי 09:00-15:00. שני – סגור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה