19 ביולי, 2010

המוזה של הקיץ

קרם לחות קייצי של אסתי לאודר הכניס אותנו מיד לסצינה היוקרתית של אלות החוף והבריכה

כל קיץ זה אותו סיפור. אנחנו יורדים לחוף הים עטופים במיטב הסמרטוטים שלנו, ומיד מרגישים קצת לא בנח. כל אלות החול והמים מסתובבות עם בגדי חוף יוקרתיים, עם עוגנים מוזהבים וחרוזים נוצצים, ועם גוון עור שחום, אפילו זוהר, שלא יהיה לנו גם אם נרבוץ במכוני שיזוף חודשים. יש בהן משהו, בבחורות של הקיץ, שנראה מאד מטופח ומוקפד מצד אחד ומאד קייצי וקליל מצד שני. סוג של שירה אם תשאלו אותנו.

 

אבל לאחרונה התנסנו בתכשיר שהכניס אותנו לתמונה, זרק אותנו למשחק,או אם תרצו שיגר אותנו ללב המערכה. תחליב גוף זוהר וחושני בשם BRONZE GODDESS LUMINOUS BODY LOTION של אסתי לאודר הצליח להפיח חיים אפילו בעור האפרפר שלנו (סתם סתם, למה להגיד אפרפר? יותר  בכיוון של בז'). מרחנו אותו על הידיים רגע לפני שנכנסנו לפגישה (הקדמנו קצת ושרפנו זמן באוטו) – ולא האמנו איזה אפקט יש לו. לא היה בנאדם בחדר שלא הצמיד את האמה שלנו לאף שלו והתחיל להסניף (האמת, די קיצוני בשביל פגישה בבנק). קודם כל הריח שלו קייצי וממלא את הלב בשמחה. הגוון שהוא נותן הוא מאד מרומז ועדין, למעשה הוא לא צובע את העור אלא רק מאושש אותו, מנצנץ אותו ומחייה אותו.

 

אף אחד לא יכול לנחש שאנחנו מבלים את רוב זמננו מול תאורת המחשב עם גיחות לתאורת המקרר. הקרם הזה הפך אותנו בין רגע לנערות ג'יימס בונד סקסיות, או לפחות לנוף פחות מוזר ברחובות הלוהטים. הקיץ מעולם לא היה מפתה יותר.

 

קרם גוף קייצי של אסתי לאודר – 169 ש"ח (200 מ"ל)
ספריי מבושם מרענן לגוף של אסתי לאודר (מאותה סדרה. מעולה גם הוא) – 199 ש"ח (100 מ"ל)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה