10 באפריל, 2011

המאניה חוזרת

משחק האפיקומאניה של מרמלדה מתחיל היום ולכם יש הזדמנות לקבל מאיתנו חבילת פינוקים מהממת ב"גאיה ספא"

זהו, כבר אי אפשר להדחיק את זה. אוהדי החורף הגדולים ביותר מפסיקים להתבכיין ומשלימים עם העובדה שעונת הפריחה (והאלרגיות) החלה, ליל הסדר כבר ממש מעבר לדלת, וטרפת המתנות הנפוצה מורגשת בכל קופה בעיר. אז לכבוד החג הכי משפחתי (באופן מעט חסר פרופורציות היינו אומרים), החלטנו להיכנס בכוח לאווירה, להרים את הראש, לחמם מנועים ולהתניע את משחק האפיקומניה של מרמלדה. במיטב המסורת של משחק מרמלדה מאניה הזכור לטובה (צפו אגב לקאמבק בחודשים הקרובים), החלטנו לתת סיבוב קטן וסמלי על המורשת, ולכבוד פסח להציג בפניכם את האפיקומאניה – שלושה ימים, פרס שווה בכל יום, והתכוננות לחג בצורה הכי כיפית שיכולנו לחשוב עליה. לט דה גיימז ביגין:

במשך שלושת הימים הקרובים, נפרסם בכל יום בעמוד הפייסבוק שלנו רמזים למציאת "אפיקומן" המסתתר לו איפשהו באתר מרמלדה. אם תצליחו לזהות את מיקומו ולמצוא את האפיקומן – תוכלו לראות לצדו משימה לא מסובכת לביצוע, שעשויה להקנות לכם בכל יום מחדש מתנה מקסימה: חבילת פינוק והתחדשות אביבית ב"גאיה ספא" שבמלון מנדרין בתל אביב (שם ביקרנו בעבר והתמכרנו). החבילה כוללת טיפול פנים, עיסוי בכפות הרגליים (כנראה הדבר הכי מענג) ופדיקור. בסוף כל יום נבחר מתוך עמוד הפייסבוק שלנו את מבצע/ת המשימה הטוב/ה ביותר, ונשמח להעניק להעניק לו או לה את האפיקומן השווה הזה (אחד בכל יום, שלושה בסך הכול).

היכנסו כעת לעמוד הפייסבוק שלו, אתרו את האפיקומן לפי הרמזים, שחקו איתנו, ומי יודע? אולי גם אתם תזכו להגיע לערב החג עם עור זוהר ועיניים בורקות (זוכרים את עיסוי הרגליים?).

כך או כך או כך – מגיע לכם.

משחק האפיקומאניה של מרמלדה – החל מהיום (ועד יום שלישי 12.04.11) בעמוד הפייסבוק של מרמלדה
לפרטים נוספים על Gaya Spa, יוניצמן 21, מלון מנדרין, תל אביב, טל': 03-7161151

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה