15 בפברואר, 2016

הלו, תתעוררו

תערובות הקפה העילי של mae מגיעות אליכם היישר מקוסטה ריקה, עוברות שיטות קלייה ארטיזנליות והופכות לשלוק הכי מעורר שלגמנו. אל תמתיקו לנו

יש לנו חולשה לקוסטה ריקה. אם זה בגלל הגולשים החתיכים מהקיץ ההוא בסנטה תרזה; אם זה בגלל הקפה והשוקולד המושלם; או בגלל האקלים הטרופי שעושה לנו יופי של בקבוקים. איך שלא יהיה – אמרתם קוסטה ריקה, הערתם אותנו מחדש לחיים.
 
ואם יש מישהו שלקח על עצמו את משימת עוררות החושים והעפעפיים שלנו צעד אחד קדימה – זה רק יהונתן שרף מקפה mae. אחרי שנים שגר בקוסטה ריקה (כיף לך!), מדינת החופים ופולי הקפה העילאיים, ולמד עם זוגתו ילידת המקום, גבריאלה, את התחום – החליטו לעלות לישראל ולפתוח גם אצלנו חנות לקליית קפה, ליד שוק הכרמל בתל אביב. משם המשיך ופתח חנות ובית קפה באווירה ניו יורקית באבן גבירול, לה קרא על שם הכינוי שדבק בו בעבודתו – "מָאֶה" (המקבילה הקוסטריקנית ל"אחי" או "גבר"). כעבור שנתיים, וכדי לאפשר לעוד אזרחים עייפים להסניף את הארומות המופלאות שלו (לא הרחתם קפה מימיכם עד שלא נכנסתם הנה), הקים יהונתן לאחרונה ברמת גן בית קליה וקפה יפה שלקח אותנו דווקא לרומא, ועוד סניף בוטיקי חדש באזור נחלת בנימין. אל כל המעצמה הזו, מגיעים פולי פרימיום שיהונתן מייבא אישית מאחת ממשפחות הקפה הגדולות בקוסטה ריקה, בעלות קשרים ישירים לחקלאים ומגדלי קפה מ-5 אזורים שונים, במחירים ללא פערי תיווך. כך שתוכלו לשתות פה ולשלם כאילו אתם על החוף בטמרינדו. כל מלאכת הקלייה נעשית אצלו בשיטות ארטיזנליות, בכמויות קטנות ובתדירות יומיומית, כדי לשמור על הטעמים המלאים והעשירים ביותר. אחרי מנוחה קצרה – עוברים הפולים אל שורת המטחנות בחנות, ומהן נארזים עבורכם הביתה או נמזגים ללגימה במקום. כל סוג אגב, מותאם מראש לכוס שלכם (אספרסו, קפוצ'ינו, שחור, וואטאבר), כמו גם לשיטת ההכנה המועדפת (פילטר, פלנג'ר, מקינטה, בוץ). יש גם מאפים טריים ושוקולדים משלימים לזנים השונים, כדי שתיהנו מחוויית קפה מושלמת, נודניקים.

בוקר טוב, מוצ'אצ'וס.

 

קפה mae – מחירים לדוגמא: קפה שחור – 8 ש"ח, אספרסו – 8-12 ש"ח, מקיאטו – 10-13 ש"ח, פילטר – 16 ש"ח, קפוצ'ינו – 12-15 ש"ח, אמריקנו 11-13 ש"ח, קפה טחון הביתה (100% ערביקה גורמה) – 24-50 ש"ח (200-250 גר').
להשיג בבית הקליה בתובל 15, רמת גן; ובבתי הקפה בתל אביב  – אבן גבירול 98 (פתוח בשבת); ומונטיפיורי 16 (פינת נחלת בנימין). לאתר.

100% ערביקה, מאה אחוז "מאה"

100% ערביקה, מאה אחוז "מאה". הקפה והשקיות של MAE

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה