02 בדצמבר, 2010

הלו קייטי

שני גלגולים עם העכבר בבלוג - What Katie Ate – וגם אתם מתמכרים לפנינת הצילום והאוכל הכי אסתטית שפגשנו

טירוף האוכל והבישולים שאחז בכולנו הגיע לשיאים לא הגיוניים. בשבוע שעבר הוזמנו למסיבת נישואין של זוג שאנחנו מכירים, שביקש מכל אורח להגיע עם מתכון שהוא אוהב להכין במיוחד. לקחנו דף, וכתבנו: "לוקחים פרוסת לחם, פותחים צנצנת נוטלה, מורחים באדיבות שכבה עבה. בתאבון". מבחינתנו, מתכון מושלם לכל יום נישואין, כל יום הולדת, כל יום חמישי.

אולי בגלל זה כל כך שמחנו לגלות שגם קייטי קְווין דייויס, צלמת מקצועית מטריפה, סטייליסטית אוכל ממולחת ושֵׁדת בישול לא קטנה – מסכימה איתנו. בבלוג ההורס שלה What Katie Ate אפשר לשקוע ממחר ועד יום ראשון, ועדיין לא לשבוע. כל מתכון שקייטי מנסה, כותבת וטועמת – מלווה בצילומים משובחים כל כך שאפילו לחם עם נוטלה (למעלה) נראה כמו משהו שהיינו שמחים לתלות באמצע הסלון.

קייטי שהחלה את דרכה בדבלין, עיר הולדתה, עבדה במשך 12 שנים כמעצבת גרפית, עד שב-2009 החליטה לשנות כיוון, והקימה סטודיו בסידני, אוסטרליה, שאיפשר לה לשלב בין תשוקתה לצילום, העין החדה שלה לפרטים קטנים ואסתטיים, ובין הכמיהה שלה לבישול וקולינריה. שילוב מצוין לכל הדעות. מאז, מזינה קייטי בהצלחה את הבלוג שלה בסדרות צילומי אוכל מהאסתטיות שפגשנו (את כולן אגב היא מצלמת באור טבעי לחלוטין) כשבסופן מחכה לכם המתכון המדויק לכל חלק במנה שבישלה. יש מתכונים מסורתיים שמאפשרים הצצה לכל מה שלוהט כרגע במטבח האוסטרלי (צ'ילי "אוסי" בורגר, עם קטשופ ביתי, רוטב בלסמי וחזרת סלק אדום, גבינה שוויצרית וביצה) ויש מתכונים ממטבחי העולם כולו (פאי תפוחי אדמה, עגל, לימון ורוזמרין). יאמי.

לצד התמונות (ואחרי שתנגבו את הריר מהמקלדת) תמצאו שקייטי מוסיפה גם לינקים לאתרי אוכל יפים שמצאה, מתכונים של שפים שהיא מחבבת, ספרים מעניינים ומעוצבים שמצאו חן בעיניה (כמו The Geometry of Pasta), שווקי אוכל שווים בהם ביקרה, יקבים, מעדניות גורמה, מסעדות, בארים, בתי קפה מומלצים, ועוד המון קישורים וסיבות טובות להישאר אצלה בבלוג (ולהציע לה נישואין וסופשבוע בצפון תוך כדי).

לכבוד החג הכי טעים (אלא אם אתם יותר טיפוסים של פירות יבשים), קחו לכם כמה דקות עם קייטי ותסחפו לעולם שמורכב מרביולי דלעת פקאנים ומרווה, בראוניז דאבל פאדג' ואגוזים או אפרסקים עם פרליני שקדים וגבינת מסקרפונה. גם אם לא תכינו כלום מכל זה (אנחנו למשל מפשירים פיתה במיקרו ברגעים אלה ממש) תודו שלרגע שהחיים נראים פשוט משגע.

בלוג צילומי האוכל והמתכונים "מה קייטי אכלה" – what Katie ate (לבלוג השני של קייטי – על עיצוב וקריאייטיב לחצו כאן – what Katie saw)

 

 

ככה נראה הצהריים שלנו כל יום. מתוך what Katie ate

 

 

 

יש לה עין טובה לזאתי. מתוך what Katie ate

 

 

 

את יכולה להיות אמא שלנו? מתוך what Katie ate

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה