09 ביוני, 2014

הלוחש לשרירים

הגענו פרוקי גפיים אל המסאז'יסט רוי לונדנר ויצאנו רעננים, גמישים וקורנים. מי ידע שמסאז' אחד יכול לעשות את זה

"האבולוציה עוד לא הושלמה, והאדם עוד לא התרגל ללכת זקוף", מסביר הרופא ללואי בפרק הראשון בעונה החדשה של הסדרה הממכרת "לואי". "עוד משהו כמו 20 אלף שנה כבר יפסיק לכאוב לך הגב", הוא מוסיף, ואנחנו, שנמצאים רוב היום במצב של ישיבה מול מסך כלשהו עם גב-רגליים-צוואר מיוסרים, חשבנו שציפייה של עשרים-שלושים אלף שנה עד שיפסיק לכאוב לנו היא דווקא לא פסק דין כזה נורא.

אז חשבנו. ואז הגענו עם השלד המפורק שלנו לדירתו התל אביבית של המטפל רוי לונדנר, תפאורה רחוקה שנות אור מחדר טיפולים של ספא חלוקים לבנים ונרות לבנדר. אבל ברגע שהתחלנו את הטיפול, ששילב בין שיטות שלוקטו בחוכמה רבה מעולמות השיאצו-תאילנדי-יוגה, הרגשנו שאנחנו ממריאים לרקיע השביעי. במשך שעה וחצי רוי עיסה, מתח, משך, לחץ, שיחרר כל מה שתפוס או דואב ובעיקר הקשיב לגוף שלנו כמו בחכמה ובמיומנות יוצאת דופן.

יצאנו משם אל רחוב בן יהודה המפויח עם חיוך ענק וגוף רענן ואוורירי כמו האבטיח הראשון של הקיץ, ושום שיחת טלפון מקפיצת-פיוזים שקשורה לסידורי שישי-שבת לא הפריעה לדם שלנו לזרום בנעימים כמו פכפוך של נחל איתן. כל שנשאר לנו עכשיו הוא להכריח אתכם להרים אל רוי המוכשר (והחתיך) טלפון, לקפוץ אליו או להזמין אותו אליכם למסאז' מופלא, ולא להפסיק לעולם – לפחות עד שהוא חוזר לגלוש בקוסטה ריקה בדצמבר. ואל תשכחו איפה שמעתם את זה בפעם הראשונה.

אנחנו כבר חוסכים לסשן הבא. יש למישהו שקל למסאז'? 

עיסוי אצל רוי לונדנר – 200 ש"ח לשעה, 250 ש"ח לשעה וחצי
לתיאום ופרטים נוספים – טל':
052-3645053, דף הפייסבוק של רוי – www.facebook.com/LondnerTherapy

[PSGallery=d6hd9jplck]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה