30 במרץ, 2020

הכל יהיה בסדר

סייל פסח MADNESS נחת הבוקר במרקט כדי להזכיר: למרות הכל, ודווקא עכשיו, מתארגנים על ליל סדר חדש, אחר ויפהפה, כמו שתמיד חלמנו. אפילו ג'ל לגפילטע כבר יש לנו בכמויות בבית

ברור לכם שזכינו בפיס כן? תחשבו על זה, מתי אי פעם עוד יצא לנו לקבל פטור לאומי ממכות החג? לדוגמא, לא מספיקים לעשות סדר פסח בבית? שיעול אחד והשב"כ מעביר אתכם לעשות ביעור ב"דן פנורמה". לא בקטע של גפילטע? זה בסדר, גם ככה המשלוח עם הדגים מהסופר יגיע רק בל"ג בעומר. וכמובן – סבתא, דווקא הכי התנדבנו להסיע ולהחזיר אותך השנה, אבל הי, הנחיות זה הנחיות.

וברצינות, למרות כל החרדות והטרלול והייאוש שמתגנב בלי רשות מפעם לפעם, חג זה חג זה חג. וזה חזק מאיתנו. כך שאפילו אם זה רק לעיניכם בלבד – להבריק, לצחצח ולהחתיך את הבית (מלשון חתיך) – זה מאסט. חובה נפשית ובריאותית שכוללת יותר מלשאוב פירורי סניידרס מהספה והממיר. כי אחרי חודש רביצה שנמתח כמו נצח הנצחים, אנחנו בטוחים שעד ליל הסדר – כל כרית חדשה, כל סיר שלא בישלתם בו ערב-ערב, וכל מפה נקיה משליכטות נוטלה – יכולים להרים לנו את החג והראש קצת יותר למעלה. ובדיוק לשם כך – שלפנו את גלגל ההצלה שהכי חיכינו לו: סייל פסח MADNESS!

כן, כן, זה שמנקה חמץ ומחירים, זה שמאפשר להתחדש בלי לחשוב פעמיים, זה שמגרה (והשנה פי כמה) לשלוח מתנות משמחות לכל האחיינים המבודדים, לקרובים שלא תגיעו אליהם בחג שני (עם התירוץ הכי מוצדקורונה) וכמובן – לעצמכם. כי יותר "מגיע לי" מזה – אין. מתחילים להעמיס עגלות היום, עם הנחות שמגיעות עד 70% (לא רק אתם השתגעתם, כן?) ולא מפסיקים עד ערב החג (8.4), הכי מיוחד ומקרב לבבות ומרפקים שהיה לנו פה.

בתור התחלה, אספנו לכם 20 הצעות מגונות ומגוונות ממיטב מחלקות הסייל, שניקו מדפים מכל פירור מיותר ושלפו מבצעים לכבוד החג. צאו לשופינג כאילו אף שליח לא רואה אתכם:

>> פריטים לעיצוב הבית מהסייל

 

 

>> בגדים שווים מהסייל

 

>> פריטים כיפיים לילדים

 

 

>> רהיטים במבצע פסח

 

 

>> נעליים בהנחת חג

 

 

>> >> אקססוריז מגניבים או מוצרי נייר שווים מהסייל

 

 

>> ספרי חג מוזלים

 

>> כלי מטבח ובישול בהנחה

 

>> תכשיטים מגרים במבצע

>> אמנות טובה

>> לכל הפריטים המשתתפים במבצע פסח MADNESS – בואו הנה (עד 8.4.20, 23:59)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה