26 במאי, 2014

הכל חוזר אליך

הצעצועים הממוחזרים של GREEN TOYS הם אחד הדברים היפים והטובים שנפלו עליכם. באחריות, ובלי אף בטריה

תגידו רגע, מה אתם עושים עם בקבוק החלב שלכם אחרי שאחרון הילדים סיים את הקורנפלקס? בזמן שאתם במקסימום זורקים למיחזורית (נכנסה חזק המילה הזאת, לא יעזור), בצד השני של הגלובוס עושים ממנו צעצועים. ולא סתם:

אי שם בסן פרנסיסקו, הידועה בריכוז גבוה של אנשים עם מודעות ירוקה מופרזת, יושבת לה חברה בשם GREEN TOYS, שמצליחה לקחת כדי חלב ריקים ולהפוך אותם לצעצועים יפהפיים בלוק של פעם, צבעוניות מט וטאץ' עדין ולא מאיים (במילים אחרות – אין אפילו כפתור זוהר מנגן אחד). אחרי שטיפה ומיחזור יסודי, נצבעים במפעל חלקי הפלסטיק בצבעי סויה (!) והופכים בן רגע למכוניות ענקיות, מעבורות, מטוסים, ערכת פיקניק, צוללות, מתאמי צורות, מסוקים ומה לא. את כל אלו אורזים בקרטון – ניחשתם נכון – ממוחזר ומינימליסטי ביותר, שמקופל סביב הצעצוע ללא שימוש בדבק או סיכות, כשכל ההוראות והעניינים כבר מודפסים מבחוץ. אין ניירת מיותרת, אין ברגים או בטריות, אין ניילונים חונקים, גומיות, תפסנים וכל מה שעושה לחבר'ה במפעל אנטי. כל הצעצועים אגב ניתנים לשטיפה במדיח (ומי שניסה לגרד גבעות פירה ממר תפוח אדמה – יודה להם), וכמובן ניתנים למיחזור, לא רק מאח לאחות, אלא ממש מיחזור פרופר, כולל הקרטון כמובן. למרות שבינינו – אין סיכוי להשליך את הדבר המטמטם הזה לעולמים. הילד סיים והתבגר? אמא לוקחת לה לדסק במשרד, תודה רבה.

אחרי התלבטויות קשות, בחרנו משאית זבל ענקית בצבעי ורוד-סגול (אהבנו!), שפתחה שיחה מרתקת על מיחזור אשפה והצבנו אותה בגאווה על מדף הצעצועים. פתאום כל השאר נראה לנו פח.

צעצועי Green Toys – החל מ-50 ועד 150 ש"ח (לצעצועים גדולים ומורכבים מכמה חלקים).
להשיג במגוון חנויות ילדים, בתל אביב: "מיננה", "הפיה הירוקה", "טפליא", "ילדות קסומה", Coolyco, ועוד; "שוקה" (גבעתיים); My Little Factory (ירושלים), ובאתר היבואן – www.eskimos.co.il

אני ילד ירוק. הצעצועים של גרין טויס

 

 

 

הרבה יותר כיף מלשחק עם כד חלב. GREEN TOYS

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה