05 בנובמבר, 2012

הכי יפה באולם

מתכננים אירוע חורפי? קרין מוסקונה מציידת אתכם בטיפים סודיים שיהפכו כל אולם - לחדר הנשפים של וויליאם וקייט

החורף כבר נוקש על החלון וההכנות לאירועי החורף בעיצומן. האיפיון המובהק של אירועי החורף הינו המקומות הסגורים, כלומר אולמות למיניהן. דווקא באולם סגור מאוד חשוב להקדיש חשיבה לנושא תכנון השטח, בחירת הריהוט וצורת הישיבה. חישבו כמה פעמים הוזמנתם לחתונה באותו מקום, כאשר כל פעם החתונה נראתה שונה לחלוטין.

כעקרון, אני ממליצה לגוון בצורת הישיבה, כלומר להושיב חלק מן האורחים בישיבה קונבנציונאלית, גובה רגיל 75 ס"מ, שולחנות עגולים, מרובעים, שולחנות "אבירים" ארוכים, כאשר מקומות אלו מיועדים למבוגרים לרוב, וחלק – בישיבה אלטרנטיבית, כלומר ספות, שולחנות בית קפה קטנים, שולחנות בר, שולחנות אבירים בגובה הבר וכד', כאשר באלו ישבו בדרך כלל הצעירים.

זיכרו שלא צריך לסמן ולהחליט מראש מי ישב איפה – עבור כל מקומות הישיבה באולם. בהחלט אפשר להוסיף ספות או פינות נעימות שאינן מסומנות לאנשים ספציפיים אלא רק נועדו כדי לעצב את המקום, למלא את החלל או פשוט להיזרק עליהם ליד הרחבה.

מומלץ גם לתכנן מספר שולחנות במבנה מיוחד (ראו בתמונות), אשר שוברים את המבנה הרגיל של האולם ומוסיפים לו עניין. ניתן לבנות שולחנות בצורת ח', בצורת חצי גורן, שולחנות כאשר צד אחד יושב על ספה וצד שני על כסאות, ועוד ועוד. שולחנות אלו מתוכננים ומעוצבים ע"י חברת ההפקה ונבנים במיוחד ע"י חברת הבמות או ע"י ספקים אחרים שמתמקצעים בכך.

בבואנו לתכנן את השטח יש לקחת בחשבון את מכלול הדברים שקורים באירוע שלנו, למשל, אם יש מופע ובמה, כדאי למקם ראשית את הבמה ומסביבה את הבר ורחבת הריקודים, וכך הלאה. צריך לזכור להשאיר גישה נוחה למלצרים אל המטבח, גישת אורחים לשירותים ובכלל זרימה נכונה של האירוע.
לסיכום, רצוי מאוד לבנות סקיצה מדויקת, כך נדע בדיוק כיצד ייראה האירוע וכך יידעו גם הספקים ביום האירוע כיצד לבנות את האירוע ללא טעויות (ראו תמונת סקיצה).

ולסיום טיפ הנוגע לעיצוב, גם אם תקציבכם אינו מאפשר השכרת ריהוט מיוחד או בניית סקיצה מיוחדת, עדיין ניתן לשדרג את הריהוט הקיים של המקום בו אתם מתחתנים ע"י תפירת מפות מבד שאתם תבחרו או הוספת כריות בצבעים שתאהבו לפינות ישיבה קיימות של האולם, טקסטיל היא תוספת חשובה בארוע שעלותה אינה גבוהה והיא מאפשרת ארוע שמותאם אישית לטעמכם.

אתם איתנו בשולחן? טיפים לעיצוב אירוע באולם (צילום: רונן בוידק)

 

 

בחזרה לשולחן השרטוטים. סקיצת האולם

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה