06 ביוני, 2017

הכי טובה ומשובחה

גלידריית "בוזה" המופלאה מהצפון, מציעה גם לתל אביבים מיוזעים, עשרות טעמים טריים ומפתיעים בגביע שנאפה ומגולגל במקום. טוב נו, פתחו את הקיץ מהר, לפני שנתחרט

תגידו, מה יהיה? הקיץ נפתח רשמית רק בעוד שבועיים (יאבאל'ה!) אבל אנחנו כבר מזיעים ואדומים כאילו זה היוני הראשון שלנו פה. מכה מכה. ואם גם בפריזר שלכם נשאר בקושי חמשוש אחד להתרעננות (שקלנו שלוק מהקרחון של הקמפינג, שלא תחשבו), הרשו לנו לשדרג לכם את העונה עם קלקר חדש, טעים וממכר באמת. פנו מקום מעל השעועית העדינה, פנו:
 
העוברים והגרים בצפון הארץ אולי כבר זכו להכיר את רשת הגלידריות המופלאה "בוזה" ("גלידה" בערבית) של אדם זיו מקיבוץ סאסא ו-עלאא סוויטאת, הבעלים של מסעדת "אלומה" בתרחשיחא. אז לטובת מי שעדיין לא: אחרי שהתמקצע בהכנת גלידות בכפר ליד פירנצה – הציע אדם לעלאא לפני 5 שנים להגשים איתו חלום מתוק ולהקים יחד בתרשיחא גלידריה שתבוסס על חומרי גלם טבעיים, שמקורם בגליל ובסביבה. השמועה על המקום והטעמים המהממים עשו להם קהל, ומהר נפתח עוד סניף קטן בעכו, שעבר בהמשך לצומת הגומא בעמק החולה. לאחריו הוקם "בית בוזה" הרשמי בקיבוץ סאסא, שם מתקיימות סדנאות גלידה למדענים ולקקנים צעירים, וגם סיורים משפחתיים כיפיים בשבתות ובחגים (מי מציין יום הולדת בקרוב? ברוריה, יש לך כבר 60?), ועוד סניף גדול בחשמונאים בתל אביב. בשנה שעברה, ולטובת מי שבשבילו "לנסוע צפונה" אומר לעבור את הירקון – הוקם גם סניפון חמוד בצומת הפיל בצפון תל אביב, ובכל אחד מהם תמצאו תמיד 6-12 טעמים מתחלפים בהתאם לעונה ולאופנה, פלוס 6-12 סורבטים וגלידות טבעוניות מתחשבות ואהובות. הכל נרקח יום-יום, במרקם מושלם ועל בסיס תבלינים, אגוזים ופירות מקומיים, או מרכיבים מפתיעים כמו טחינת אל ארז, ערק או פחם (ואם עדיין לא ניסיתם גלידה שחורה, אתם ילדים).
 
אחרי שתבקשו טעימה מה"קשיופאה" (קשיו עם רוטב טופי מלוח וקוקוס קלוי), או קרם-בוזה (שוקולד אגוזי לוז עם קרם שוקולד ואגוזי לוז), או סורבה פיסטוק, ואפשר גם כפית-מסקרפונה-תאנים-תודה, מחכה לכם עוד התלבטות מהקשות שידעתם: האם ללכת על גביע בוזה מקורי עם קינמון והל, או גביע שוקולד מלח ים, שהבוזאים מגלגלים פה בעבודת יד מוופל פריך, עבה וטרי. אולי בכלל בגביע חלבה טבעוני? או שנלך על ארטיק מצופה שוקולד? ועוד לא אמרנו מילה על שירות המשלוחים (תענוג), עגלת הגלידות לאירועים או עמדת "בוזה-בוקס" שיכולה לקדם את פני העובדים במשרד (יס פליז!).
 
והופה, יוני נעשה טיפל'ה נוח יותר. על לא דבר..
 

גלידת בוזה – החל מ-16 ש"ח למנה קטנה, 12 ש"ח למנת ילדים, או 20 ש"ח למנת "100% בוזה" – 2 טעמים בוופל בוזה גדול.
לכל הסניפים, לתיאום סדנה או הצטרפות לסיורים היכנסו לאתר ולפייסבוק

 

לאנץ' לגיטימי במשרד. גלידות בוזה והגביעים המגולגלים בעבודת יד

צהריים לגיטימי במשרד. גלידות בוזה והגביעים המגולגלים בעבודת יד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה