13 בפברואר, 2011

הכי אורגני. באורגינל

"מיזומי", מותג מוצרי טקסטיל אורגניים לילדים, הצליח לחדור את חומת לבנו בזכות הרכות המדהימה והעיצוב המוקפד

נכון שהטרנד האורגני הפך כבר מזמן למיינסטרים-של-המיינסטרים, ובכל זאת אנחנו ממשיכים להתרגש בכל פעם שאנחנו ממששים פריט לבוש או כלי מיטה אורגני. השילוב בין ידידותיות לסביבה ולעין, המפגש בין מעצב מחונן לטקסטיל מעודן – אנחנו לא עומדים בזה. חלושעס.

אותה תחושת רפיון קלה ומענגת פקדה אותנו כשחזינו בעיצוביה של ענת ביאלה, מעצבת פנים במקצועה שהקימה לפני שלוש שנים את "מיזוּמי" – מותג מוצרי טקסטיל אורגניים מעוצבים לתינוקות. מלבד היותם ידידותיים לסביבה, מדגישה ביאלה את העובדה שבדים אורגניים מפחיתים את החשיפה של ילדינו לאלרגניים ולשאר גורמים טורדניים, ומשלבת בין פונקציונליות פרקטית לאסתטיקה כובשת לב. הקולקציה של "מיזוּמי" מינימליסטית (מה שעוזר לבצע פעולת רכישה ממוקדת): שמיכת קיץ דו שכבתית (רכה כמו ענן), סדין למיטת תינוק (שיתאים גם למיטת מעבר), מוצר המורכב כולו מתגיות סאטן אורגני שפעוטות נוהגים להתמכר אליהן בשם "פוּלי מוּלי" (נו, מישמושון טקסטורות נעים כזה, אתם יודעים) וסט מדבקות קיר שמתאימות לכל משטח חלק ועמידות גם במים, כך שאפשר לפנק על הדרך גם את חדר האמבטיה של יורשי העצר.

אגב, אל תטעו במצלול היפני-משהו של השם "מיזוּמי". הסיפור שמאחוריו קטן ומקסים: לענת יש אחות תאומה בשם טלי, והשתיים נאלצו לענות תמיד על השאלה "מי זו מי?". תודו שלא הייתם חושבים על זה בחיים. אורגני, ווטסון.

מותג אורגני לתינוקות "מיזוּמי" – שמיכה – 120 ש"ח, סדין – 75 ש"ח, מדבקות קיר – 65 ש"ח, "פולי מולי" – 40 ש"ח, סט שכולל את כל הארבעה – 270 ש"ח
להשיג בשוק האורגני במתחם התחנה (בימי שישי בין 08:00-14:00) או ישירות אצל ענת, טל': 054-5240762, או דרך "צור קשר" באתר – www.mezoome-designs.com

חיים אורגניים. מצעי ילדים ופעוטות אורגניים של Mezoome

[PSGallery=4rsumb59dr]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה