21 בנובמבר, 2011

הכירו את החנויות במרקט

עם חלק מהיוצרים שכבר פתחו חנות במרמלדה מרקט יצרנו קשר מזמן. הרבה לפני שידענו בכלל שיום אחד יהיה פה מרקט. הם עלו כהמלצות נחשקות אצלנו בניוזלטר או באתר, כבשו את לבנו וזכו לאהדה רבה. למשל חנות הספרים האהובה עלינו המגדלור, המקום הכי תרבותי במובן המרתק של המילה, שתביא את הספריים הכי ייחודיים בסביבה. ולמשל אנג'לי, מותג בגדי היוגה והפנאי, שכבר מזמן נדלקנו על ז'קט מקסים אחד וקנינו אותו לכל ימי ההולדת באותה שנה.

 

עוד במרקט הבגדים המהממים של Karin:A שמלווים אותנו בכל העונות, כל שנה ואין על זה ויכוח (הבסיס הכי יציב בארון שלנו). וגם הפריטים של אלף אלף שכבר המלצנו עליהם לפחות פעמיים.

 

יש גם את גופי התאורה המקסימים של i-ly, וגם את תיקי האייפד המקוריים של דאצ'ס קייס. לא מזמן התאהבנו במותג ארנקים ומוצרי עור (וגם בשתי האחיות שעומדות מאחוריו) – סטלה אנד לורי שמו, וגם הוא איתנו במרקט. עוד חבר טוב במרמלדה מרקט – אישתר – מותג אופנת הנשים הכי חו"לי שזכינו להכיר בתחילת דרכו התל אביבית ולראותו נוסק אל השמיים הבינלאומיים.

 

ויש גם את התיקים והארנקים של רינת ליבר ואת ההפתעות המדהימות שמחכות בתוכם. מה עוד יהיה במרמלדה מרקט? מוצרי הנייר המעולים של תמר בר (המחברות שהמיסו את לבנו), התיקים והארנקים הנהדרים של מדוזה (יש מדוזות גם בחורף!) ועוד המון. נמשיך מחר או מחרתיים, ניפגש בדיוק פה ונתקדם מאיפה שהפסקנו. עוד ימים ספורים מרמלדה מרקט יהיה באוויר וההתרגשות בשיאה.

 

היכנסו לעמוד הפייסבוק של מרמלדה מרקט והתחילו להתיידד (שלא לומר להתלייקק) …

 

כארים ראשיד מתלבט. מרמלדה מרקט, מתחילים לחמם מנועים

 

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה