11 במרץ, 2012

הכו את המומחה

הסוף לשבירת ראש סביב יום ההולדת של סבא: "אשף המתנות" ידאג לנווט אתכם בבטחה עד למציאת המתנה המושלמת

תגידו, נכון שגם לכם יש את החברה הזו שיש לה הכול, וכל שנה סביב היומולדת אתם שוברים ת'ראש מה לקנות לה? ונכון שגם אצלכם המשפחה מסתבכת תמיד סביב מתנות לאבא (מברגה? נעלי בית? קוצץ שערות אף?), או הכי גרוע: נכון שכל פעם שאתם נוסעים לניו יורק, כבר לא נעים לכם להתנחל אצל הדודה על הספה, רק בגלל שפשוט אין מה להביא לה? אם לפחות חלק מזה נשמע לכם מוכר, אתם הכי לא לבד בקדחת. לאור בקשות והתייעצויות סודיות שמנהלים איתנו מדי פעם גולשי מרמלדה לגבי מה קונים למי ואיפה, החלטנו להוציא לאור סוף סוף את השירות הכי נחשק ומתבקש שאפשר – אשף המתנות. תודו שהפתענו.

מהיום, ובמיוחד לקראת פסח – האבא-של-כל-חגי-המתנות – מחכה לכם בעמוד הפייסבוק של מרמלדה מרקט לשונית חדשה ומדליקה, המאפשרת שיחה והתייעצות ישירה מול הסמכות המרמלדית, לגבי כל סוגיית מתנות שלא תזרקו עלינו. איך זה עובד? בכל פעם שתחפשו רעיון למתנה בלתי אפשרית – היכנסו ללשונית, כתבו לנו תיאור של חתן או כלת השמחה, תקציב וסוג האירוע, ותנו לאשף לעשות את כל השאר. בתוך זמן קצר, לאחר ניווט ונבירה מקצועית באלפי המדפים של המרקט – תקבלו תשובה עם הצעות למתנה הכי קולעת, הכי סוחטת מחמאות ושהכי תוציא את כל השאר – שוברי החלפה.

נסו אותנו: היכנסו עכשיו ללשונית אשף המתנות בפייסבוק, הכו אותנו באתגר רציני באמת (חותנת, חובבת חתולים, שונאת אפור, עד 100 ש"ח) – ותנוחו. עד ליל הסדר, יש מצב למצוא משהו אפילו לסבא, שפתח כבר לפחות 87 מתנות.   

לשירות "אשף המתנות" – היכנסו לכאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה