30 בינואר, 2011

הכול עוד אפשרי

מי היה מאמין שנמצא סניקרס של המותג הצרפתי הוותיק Bensimon ממש כאן לידנו

כולם יודעים שאת הדברים הכי טובים בחיים – מגלים ממש במקרה (יו נואו – פנצילין, קולה, פייסבוק, חתן, כאלה). ואנחנו, שועלים וותיקים בחיפוש אחר דברים טובים – יודעים מניסיון שזה לגמרי נכון. והנה, במסגרת חיפושנו אחר זוגות נעליים לוהטים לפינה "יציבה טובה" (ממש כאן למטה) – מצאנו משהו שגרם לנו להתרגש כמו לפני פרק הדחה. מדובר בזוג סניקרס של המותג "bensimon" שעטרו את כפות רגליו של חבר טוב שפגשנו במקרה ברחוב ("אה… אני לא בטוח…. אני חושב שקוראים לזה בן סימון…. משהו כזה).

מה שנשמע לחברנו כמו שם משפחה של חבר כנסת, הוא לא אחר מאשר המותג הצרפתי הוותיק והאולטרה שיקי – Bensimon, אותו החליטה לאחרונה לייבא גם לכאן – שרה בראון, חביבת המערכת. אחרי שכבש את פריז לפני כמעט שלושים שנה עם קו אופנת הקז'ואל ונעלי הטניס הצבעוניות והפופולריות שלו, הפתיע סרג' בן סימון, מעצב צרפתי בעל חזון מעורר השראה, עם חנויות קונספט בסגנון חלל פתוח – והקים רשת לפריטי נוי לבית, ריהוט, מצעים, מוזיקה, תיקים, מזוודות ואפילו בישום משלו. בהמשך, הרחיב בן סימון את האימפריה ופתח גם חנויות ספרים מעוצבות, גלריות וחללי תצוגה ועוד. אבל דווקא נעלי הבד הפשוטות, הנקיות, היוניסקסיות והמקוריות שעיצב (שפותחו למגוון דגמים מאז), בעלות סוליית הגומי הגדולה הנמשכת עד לחזית הנעל – תפסו את הצרפתים חזק לפחות כמו קרואסון שקדים (או חמאה, תביאו מה שיש), ונמצאות היום בכל 'בודואר' ממוצע.

ולעניינו: שרה בראון שמבינה עניין בכלל, ובכל הקשור לסטייל צרפתי בפרט, עשתה כמה טלפונים נכונים – ומציעה כעת בחנותה בדיזנגוף זוגות סניקרס אחרונים ששלפה מקולקציית קפסולה פרטית ומוגבלת, שמוציא המותג בכל עונה במראה אחר. והפעם – מדובר בנעלי בד המתאימות כאמור לנשים ולגברים כאחד, בשני צבעים – לבן עם פס אמצעי ירוק או אפור עם פס כחול (בתמונה החשוכה). אם הכול ילך יפה, מבטיחה שרה להמשיך ולייבא עוד מהאולסטאר של הצרפתים – גם בקיץ. יש למה לחכות.

קולקציית קפסולה של נעלי "Bensimon" – כעת ב-200 ש"ח (ובמידות אחרונות – 37, 41-44)
להשיג ב"שרה בראון", דיזנגוף 162, תל אביב, טל': 03-5299902

[PSGallery=4fc1257jhq]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה