30 במרץ, 2016

הכבשה הלבנה

אפליקציה ישראלית תדאג לאסוף ולהחזיר אליכם כביסה או כל פריט ניקוי יבש שכבר שנים מחכה בצד. וכן, היא גם מגהצת ותולה

שתי שאלות בוערות על הפרק:
1. האם אתם שמים בצד בגדים מנג'סים שזקוקים לניקוי יבש, גיהוץ או טיפול VIP? (ארור היום שקנינו אנגורה)
2. אם כן, כמה שנים עברו מאז ששמתם אותם בצד?
ככה חשבנו. הסיכוי שאי פעם נזכור למסור למכבסה השכונתית, או להחזיר משם, שואף לאפס (ברכה, תיהני מהסוודר! שלך). ובכן, אל תוך הערימה הריחנית הזאת צולל מעכשיו שחקן חדש, או יותר נכון – כבשה חמודה ונקייה שעונה לשם kVisi. נעים מההה-אוד. "כביסי" הכבשה, היא האייקון העומד בראש אפליקציה שעושה בשנה האחרונה, מה שגט-טקסי ודומיה עשו לשוק התחבורה, ושנועדה להפוך את הקשר שלכם מול המכבסה לפשוט, נוח ויעיל יותר. במילים אחרות – איפה הייתם כל חיינו?

אחרי מחקר ופיתוח ארוך, גיוס הון ממשפחה וחברים (ומהמדען הראשי של ישראל!) חיפוש ומציאת המכבסים המקצועיים והמתקדמים ביותר – השיק ארז אדירי בקיץ האחרון, יחד עם שותפו לדרך ולארכיטקטורה הטכנולוגית – עופר אלרום, אפליקציה ידידותית מאוד שמאפשרת למסור ולקבל כביסה בזמן שנוח לכם, מהבית או מהמשרד. בלי שתרוצו במיוחד, בלי דאבל פארקינג מול המכבסה (שבדיוק סגרה מוקדם) ובלי לגרור שקים כבדים מביכים ברחוב. צריך רק להוריד את האפליקציה לנייד, לקבוע חלון זמן, לציין הוראות מיוחדות ("השארנו שק ליד הדלת" או "זהירות על החפתים!"), וזהו. צוות מקצועי שמתמחה בכביסה יגיע לאסוף מכם את הערימה (בשקי-טקסטיל אקולוגיים), לבצע בדיקת איכות מדוקדקת לפני ואחרי הניקוי, ולהחזיר עד אליכם בשעה שקבעתם. לאורך כל הדרך, תוכלו לעקוב אחר כל שלבי ההזמנה באפליקציה, וגם לשלם דרכה כשתקבלו את הפריטים. הכי גט-כביסי.

אפשר גם לשלוח כביסה רגילה לגיהוץ וקיפול (יא עצלנים) למשל אחרי חזרה מחו"ל. או להפנות תיירים מחוסרי מייבש, למסור כיסויי ספה לקראת פסח, שמלות כלה שטיאטאו את הרחבה, וילונות ושטיחים, פריטי עור או פרווה, בגדים עם כתמים עיקשים במיוחד (מזפת ועד נצנצים) וכל דבר שעד היום לא הגיע למכבסה. מי שרוצה, יכול למסור אפילו פריטים לתרומה שכביסי מעבירים בשמחה לעמותת "פתחון לב", ולעשות על הדרך משהו טוב. אז קדימה, הגיע הזמן שתוציאו את הכביסה המלוכלכת שלכם החוצה.

 

אפליקציית שירותי כביסה kVisi – הורדה חינם מאפסטור או מגוגל-פליי
ניקוי יבש – החל מ-26 ש"ח, כביסה וקיפול – החל מ-49 ש"ח (לשק כביסי אחד, עד כ-6 ק"ג). מחירון מלא ואזורי כיסוי (בינתיים במרכז תל אביב, בהמשך יתווספו אזורים נוספים) – באתר kVisi ובפייסבוק.

 

 

מכירה את שון הכבשון? מתוך אפליקציית "כביסי"

מכירה את שון הכבשון? מתוך אפליקציית "כביסי"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה