18 ביולי, 2010

הי בנטורל

זוג משקפי שמש (אקולוגיים) של המותג VonZipper, הפך אותנו למאושרים באופן רישמי

בעולם שבו ירוק זה השחור החדש, ואין אחד שלא מנסה להשחיל את המילה אורגני לטייטל שלו, קשה לדעת מה באמת ידידותי לסביבה. לפחות בגזרה הקטנה שלנו, עשינו מה שאפשר והצלחנו לקחת השבוע שקית אחת פחות (רוצה לומר וויתרנו על שופינג), חסכנו מים (שכחנו לעשות כביסה) ואפילו מיחזרנו (הלכנו עם אותם מכנסי ג'ינס ארבעה ימים).

 

וכמה שמחנו לגלות שמותג אופנת הגלישה שאנחנו הרוסים עליו כבר מזמן – VonZipper (השם העומד מאחורי לוגו VZ שמתנוסס מעל כל זוג משקפיים שווה שראינו בעיר לאחרונה) השייך לחברת בילבונג, החליט להצטרף לחגיגה הירוקה וייצר לראשונה בעולם משקפי שמש יוניסקס מהממות – ואקולוגיות. מסגרת המשקפיים עשויה מגומי קשיח אך קליל למדי, המורכב למעשה משמן טבעי ללא רעלים, הניתן למחזור ומופק מצמח הקיק, אשר לא רק גדל בטבע בכיף שלו ללא התערבות אדם – הוא אף ידוע בתכונות המרפא שלו.

 

במהלך שזכה לסלוגן "Shift Into Neutral", הצליחו כאמור האנשים הגרובים ב-"וון-זיפר" לייצר מהשמן בר הקיימא הנ"ל קולקציית משקפי שמש עמידים, גמישים, חזקים ופשוט מהממים – בדיוק כמו כל זוג אחר שלהם, אם לא יותר. הדגם האקולוגי הראשון שנחת אצלנו קיים בינתיים רק בצבע שחור והוא מעט יקר יותר משאר הדגמים, אבל הגזרה המעולה שלו, ההרגשה הטובה ומשקל הנוצה – שווים את הכול.

 

על שקית האריזה הממוחזרת (אלא מה?) מודים החבר'ה כי הם משתדלים לחבק עצים על בסיס יומי וכמו בכל מערכת יחסים – המאמצים שלהם אמנם עדיין לא מושלמים, אבל הם לפחות צעד אחד בכיוון הנכון. אנחנו בכל מקרה, עדיין לא חבקנו עץ, אבל כבר שבוע מסתובבים מחובקים עם הזוג הנ"ל ואין מאושרים מאתנו.

 

משקפי שמש אקולוגיות – 909.90 ש"ח (מחירי הדגמים המופיעים מטה, שאינם אקולוגיים,  נעים בין 669.90-1049.90 ש"ח)
להשיג בסניפי רשת "בילבונג בורדשופ" ברחבי הארץ

[PSGallery=x4jtmqt5m]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה