05 באפריל, 2016

היפים והמיצים

המיצים הטעימים בסחיטה קרה של Urban Shaman יעשו לגוף שלכם - מה שספונג'ה יסודית עושה לבית. ניקיון הפסח הקרוב מתחיל בתוכי

ירים את היד מי שמתכנן לנקות את הבית ניקוי רציני כזה לקראת פסח (כולל מאחורי המקרר, אמאל'ה!). יפה. ועכשיו – יצביע מי שמתכנן לנקות גם את כל הפיכסה שהצטבר לכם עד היום בגוף (בעיקר מאחורי הכבד, אבאל'ה!). ככה חשבנו. ובכן, אחרי שתכירו מקרוב את אודי סהר – נטורופת, הרבליסט קליני, מדריך יוגה, שף ויועץ בריאות (וחתיך באופן כללי) – אין לנו ספק שתצביעו גבוה בעד.

 
כבר בגיל 16 הבין אודי מה כדאי לו ומה ממש לא מתאים להכניס לגוף. לאורך השנים נפרד מחלב, סוכר, בשר ושאר מרעין בישין, סיים לימודי נטורופתיה ורפואת צמחים בקמפוס ברושים באוניברסיטת ת"א, והחליט להתמקצע בניקוי רעלים. אחרי שעבד כברמן בבית טבע שהציע משקאות "נאים" ובריאים, נסע להעמיק ולחקור את הסצינה הרותחת בקליפורניה, שם הכיר מקרוב מומחי מיצים בסחיטה קרה (שמשאירים בפנים את כל הויטמינים, האנזימים והגוד-סטאף), והחל לבנות עבור מטופליו תפריט משקאות שיעזור להם לטפל בעצמם, או להפוך ל"אורבן שאמאן". במילים אחרות – המיצים של אודי מאפשרים לשלב גם באורח חיים עירוני ויומיומי, טיפול יסודי ושירות מדהים שהגוף לא ישכח לכם. בלי לנסוע למדבר, בלי להתבודד על פסגת הר ובלי לסחוב לעבודה כוס מוזרה עם סחל'ה ירוק (ברוריה, מה קורה שם?). אתם רק צריכים להיכנס לאתר היפה של Urban Shaman, לבחור ערכת מיצים (ליום אחד, 3 או 5 ימים) וזהו. אתם בדרך הנכונה. בתמורה, תקבלו הוראות כיצד להתכונן לפני הניקוי, תמיכה מלאה תוך כדי, הנחיות לחזרה לשגרה אחרי, ואיך לא לאבד את האפקט. בכל זאת, הרגע עבר פה מנקה. בכל ערכה תמצאו 7 בקבוקים ליום, המכילים מיצים בריאים וטעימים ממתכונים שאודי רקח, ובשילובי ירקות אורגנים, צמחים, עשבים ופירות מעולים, שהולכים טוב יחד ומתאימים לכם בדיוק. והכל מגיע ארוז יפה, מוכן ולא מביך לשימוש גם באמצע ישיבת הנהלה.

אודי מספר שפונים אליו בגלל שלל בעיות (מיגרנה, אלרגיות, עודף משקל), אבל שהשטיפה עושה ריסטארט לכל המערכת ומשפרת גם את העיכול, השינה, עור הפנים והאנרגיות. אגב, מיטיבי לכת מוזמנים להירשם אפילו לטיולי הניקוי שאודי מדריך בגיאורגיה, הכוללים סדנאות יוגה ומדיצטיה. זהו, השנה עושים ניקיון פסח, גם מבפנוכו.

 

מיצים לניקוי רעלים – החל מ-360 ש"ח (ערכת יום אחד)
לרכישה – Urban Shaman. איסוף עצמי מנווה צדק, או במשלוח לת"א, רמה"ש, הרצליה והסביבה (עד רשפון), ימים שני-חמישי. פרטים נוספים בפייסבוק ובאינסטגרם. להשיג גם בבר "שפגאט". למסע-ניקוי בגיאורגיה עם אודי סהר (בחודש מאי) – היכנסו אל LemonGuru.

 

ספונג'ה לכליות. ניקוי רעלים עם המיצים של אורבן שאמאן

ספונג'ה לכליות. ניקוי רעלים עם המיצים של אורבן שאמאן

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה