29 במאי, 2012

היפהפייה והיחפנית

סנדלי See Kai Run לילדים שכנעו אפילו את סרבנית הנעליים העיקשת שלנו לצאת מהבית נעולה על עצמה. הללויה!

ספרי ההדרכה להורים מקדישים פרקים נרחבים לסוגיות של חינוך, התנהגות והצבת גבולות, אבל עוד לא מצאנו ספר שייתן לנו כלים להתמודדות עם משברי נעליים. כשבּת החמש נשכבה על הרצפה והודיעה שלא תלך לגן, לים ו"אפילו לא לסבתא" (הכי מאיים, תכל'ס) כי אף זוג נעליים/סנדלים/כפכפים "לא עושה לי נוח ברגליים", התיישבנו לידה אובדי עצות ותהינו מה עשתה אמא של סינדרלה (הביולוגית, לא החורגת) עד שאיתרה את נעלי הזכוכית שהתאימו לבתה המיוחסת.

רגע לפני שהודענו לקטנה שיש לה אישור מיוחד להתנהל יחפה בחוצות העיר (מה יש? אמא עשתה את זה עד גיל שלושים), גילינו את סנדלי See Kai Run ("תראו איך קאי רץ" בתרגום חופשי של אם מאושרת), מותג אמריקאי שמצליח לשלב מתיקות עיצובית עם נוחות מקסימלית: בת החמש שלנו מדדה את דגם "סאלי" – סנדלים ורודים-כסופים עם סגירת סקוץ' נוחה, ומאז ועד עצם הרגע הזה מסרבת לחלוץ אותם (כולל שילוב חורפי-היפסטרי של גרביים וסנדלים). נעלי See Kai Run זכו לאישור האגודה האמריקאית לפודיאטריה (רפואת הרגל והקרסול), והן מחולקות לשלוש קטגוריות (לשני המינים): טרום-הליכה, צעד ראשון וילדים גדולים, עד מידה 31. מקורות יודעי דבר מסרו לנו שזהארה, בתה המשגעת של אנג'לינה ג'ולי, נועלת את דגם "ג'ק", ואילו הייזל-של-ג'וליה-רוברטס מעדיפה את דגם "איזבלה" בעוד אחיה התאום הנרי, נועל את דגם "אייזק" (סחטיין על התקתוק, ג'וליה).

בת החמש שלנו אמנם אינה מאובזרת באמא הוליוודית, אלא בהורה תלאביבי נוצץ מעט פחות, אבל זה ממש לא מפריע לה לטפח העדפות הנעלה של נסיכות. ועכשיו, אם תסלחו לנו, נהדק את הסקוצ'ים ונצא לגן. הכרכרה כבר מחכה.

 

נעלי see kai run ("סי קאי ראן") – 209-269 ש"ח, דגמים במבצע החל מ-149 ש"ח.
להשיג בחנות היבואן החדשה במרכז טופ-דן (מול "טיב טעם"), פנחס רוזן 72, תל אביב, טל': 03-5668000, ישירות בקנייה מהאתר (ניתן להוריד שבלונת מידות וסרגל למציאת המידה הנכונה) או ברשימת החנויות ברחבי הארץ.

 

כי נעליים קונים מהר. see kai run



הדגם המנצח שלנו. Sally בזהב או כסף של see kai run



אפילו הבן של הסנדלר לא ילך יחף. see kai run




איך הוא רץ. see kai run לכל גיל


 

 

 

[PSGallery=bnb74qabf2]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה