02 בנובמבר, 2014

להיכנס לגרוב

מותג הגרביים ההונג קונגי DA SEIN לא רק יחמם ויגן לכם על הבהונות, אלא יגרום לכם לתהות על עצם קיומכם. מעל או מתחת לברך, זאת השאלה

בתור אנשים שאף פעם אין להם נעלי בית ובימי החורף הקרים נוהגים להתנהל עם גרביים בלבד, ובכלל בתור כאלה שמכורים לגרביים יפים – אנחנו מזמינים אתכם להתאהב כמונו במותג ששם את ה-ג' בגרב.

בקיץ 2010, לאחר שסיימו ג'סי וקרסון סיו, אחות ואח מוכשרים מהונג קונג, את לימודיהם, היא – בפילוסופיה, הוא – עיצוב מוצר, החליטו לנפוש יחד ונסעו למיאמי. דווקא על החוף בין מאות זוגות רגליים שלא נגמרות, נולד הרעיון לשלב בין המקצועות הכל כך שונים, ולהמציא גרביים שיביעו את מבחינתם את מהות הקיום האנושי, האקזיסטנציאליסטי. התורה הפילוסופית בה מאמינה ג'סי וגם משמעות שם המותג בגרמנית – DA SEIN. כי אם תחשבו על זה רגע לעומק, מה שווה הקיום האנושי ללא גרביים? חיים עם בהונות שורפות, עקבים סדוקים ופלסטרים על כל זרת ריחנית (כלומר, מה שמפריד אותנו מבעלי החיים זה חותלות? המדע סגור על זה?). אז לאחר שעלו על ה-מה, חיפשו במשך שנה את ה-איפה, ומצאו מפעל בטייוואן עם מומחיות לייצור גרביים מעולים ואיכותיים. מאז 2012 הם מייצרים סגנונות שונים שיגנו ויקשטו לכם את הבהונות: יש עד השוק, עד הברך או מעליה, נסתרים לנעלי סירה וסניקרס, עם קאט-אאוט מעגלי באמצע הרגל ועוד. כולם צבעוניים, מהפנטים בססגוניות שלהם ומעוצבים בהשראת האמן הסוריאליסטי רנה מגריט. יש שמעוטרים בצורות גיאומטריות, יש עם פסים צבעוניים, קווקווים, נקודות, והרבה סימני שאלה שמסתתרים מתחת לעקב, הלוגו של המותג – כדי להזכיר לכם לשאול בשעה שאתם גורבים שאלות קיומיות, כמו: מי אנחנו? מה אנחנו עושים כאן? והאם אי פעם נצליח לפזר את הילדים לפני שהשומר סוגר את השער? תהייה במקום.

עכשיו, כשכל התורה הזו נחתה פה לכבוד הסתיו, אנחנו מתכוונים לעלות על זוג צבעוני אחד או שניים (או עשרים), ולא לצאת מהם עד שהרצפה מפשירה. מעניין מה פרויד היה בוחר?

גרבי DA SEIN – החל מ-35 ש"ח (לגרביים נסתרים) ועד 74 ש"ח (לגרביים מעל הברך)
מחנות המשווק "למש"ל – לתת מתנות שאוהבים לקבל". לאתר המותג הרשמי – לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה