12 ביולי, 2010

היי פייב

נעלי הספורט Five Fingers הזכירו לנו את ימי ילדותנו היחפים

בכל מה שקשור בפעילות גופנית – יש לנו כלל אצבע אחד: אם יש איזשהו אקססורי שיצליח להכניס אותנו לשגרת אימונים סדירה – אנחנו שלו לנצח. זאת יכולה להיות מגבת שמנגנת, מכונת רוח גבית שנותנת לנו פוש בעליות, הליכון שצועק כל כמה דקות "מי זאת המהממת הזאת?!", או סתם חברה שמביאה איתה לצעידות המון ריכולים עסיסיים. כל מה שמכניס לנו עניין בתחום הספורטיבי – מבורך.

ונעלי הספורט האולטרה חדשניות, נעלי FiveFingers (מבית היוצר של חברת ויבראם האיטלקית), שניסינו לאחרונה השאירו אותנו די המומים. לא רק שמדובר בנעליים עם סוליה דקיקה וגמישה שמדמות חוויה של כפות רגליים יחפות, אלא שלכל אצבע יש מקום מיוחד בשבילה. צריך קצת זמן להתרגל לקונספט המרעיש, לתחושה המוזרה ולעיצוב הקיצוני (יש יאמרו – בלתי אפשרי), אבל הבטיחו לנו שאחרי שמתיידדים עם הנעליים קשה לחזור אחורה לנעלי ספורט קלאסיות (בינתיים – הנוחות ממכרת). יש חמש קולקציות של נעליים כאלה וכל אחת מיועדת לתחום אחר (צעידה, הליכה, ספורט מים, יוגה וכו'). המתמידים אמורים לחוש שיפור בהישגים שלהם כמו גם ביציבה שלהם ובחוזק של הרגליים.

וכך מצאנו לעצמנו עוד פריט חיצוני שיכניס קצת אקשן ויגרום לנו לעשות משהו מועיל עם השרירים המעולפים שלנו. בכל זאת, עברו שנים מאז שכל כך הרבה אנשים ברחוב לטשו עיניים ברגליים שלנו.

נעלי פייב פינגרס – החל מ 379  ש"ח ועד 779 ש"ח (תלוי בדגם)
להשיג ברשת חנויות "ונדום" ברחבי הארץ (קניון רמת אביב, גן העיר תל אביב, אוסישקין 62 רמת השרון, רויאל גרדן אילת, גרנד קניון חיפה), ובחנויות הספורט המובחרות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה