05 ביוני, 2018

היי פייב

הבית הקולינרי "5" שברמות השבים, מזמין אתכם בכל רביעי בערב ליהנות מארוחת טעימות של מטבח עילי, עכשווי, מקומי ושופע-טעמים, שיפעיל לכם כל חוש וחוש. טעים ברמות

והיום: בחנו את עצמכם! עד כמה אתם זורמים?
1. האם תסכימו לבלות ולשבת ערב שלם בשולחן אחד מול זרים גמורים?
2. האם אתם יכולים להתחייב לזלול 8 מנות, מבלי לדעת מראש מה יגישו לכם?
3. האם אפשר לקבוע אתכם לרביעי, 19:30, רמות השבים?
 
אם עניתם "כן" על הכל, יצא שאתם לא רק ספונטנים וכיפיים, אלא גם ברי מזל. כי אתם טלפון אחד מלהשתתף בערב בלתי נשכח, שכולו טעמים גבוהים ושיחות עם פודיז הרפתקנים וקלילים כמוכם. זכיתם.
 
כבר חודשיים שבכל רביעי בערב מתכנסים 28 סועדים סביב שני שולחנות ארוכים, בבית הקולינרי החדש והיפה "חמש" שברמות השבים, המארח גם אירועים קטנים, בניצוחם של השפים זיו מנשה ואמרי בריל ("משייה", "קיטשן מרקט" ומסעדות מישלניות ברחבי העולם). אם תצליחו לתפוס מקום מראש, תוזמנו להגיע לפנות ערב לרחבת דק פרטית נעימה ויפה, בה תתמנגלו עם קוקטייל מרענן ביד אחת ומתאבן מקורי בשנייה, תוך שאתם מנסים להמר ליד מי תשבו, מי בדייט שני, ומי יישבע שעבדתם פעם יחד בעגלות. מכאן העניינים רק מתחילים להתחמם.
 
בשעה שמונה בדיוק, תוזמנו פנימה אל הבית הנעים והמרווח, שם מחכה לכם ארוחת טעימות קבועה מראש (עם התאמות אישיות לרגישויות), בת 8 מנות של מטבח עילי עכשווי, עשויות מחומרי גלם עונתיים ומקומיים (מעלי החובזה ועד הברווז, הכל גדל באזור); בטכניקות בישול מתוחכמות (או שכבר יצא לכם לוואקם צנונית בבית?) המצולחתות למשעי או מוקפאות בחנקן נוזלי מול עיניכם המשתאות (ואייפונכם השלופים). ומה שהחל עם לחמים בעבודת יד, לצד ממרחים מבוססים על גינת הירק שבחצר, רק הלך והתפתח מבחינת המרקמים, הטמפרטורה, הגודל ועושר הטעמים, ככל שהערב והרעב התקדמו. בלי לספיילר – למרות שמה שזוללים פה בשלהי האביב, לא מובטח לסועדי הקיץ – נחשוף רק שיצא לנו לטעום ביסים אלוהיים בהם כל נגיעה ומרכיב דויקו עד פירור השטרויזל האחרון, כמו: שרימפס קריסטל מעושן עם אגוזי לוז, קצף ארטישוק ירושלמי ואבקת טימין; סשימי אינטיאס עם אבוקדו חרוך, חזרת טרייה, ג'ל תפוח, אצות ואורז בר; קרמו יוגורט עם אגס בבלסמי לבן וציפורן, שלג אגסים וטקילה; חזה ברווז צלוי, על קרם זוקיני וירקות; או קינוח קרם ליים, גנאש שוקולד לבן ושומר, על פרפה פסיפלורה; יש צורך להמשיך?
 
והכל היה כל כך אמוז-בוש, אנין ומדויק. ובעיקר – טעים לאללה. אין לנו דרך לעדן את זה. והשיחות מסביב? זרמו כמו השרדונה. כך שאם לא תפצחו כמונו 3 מקרי "מאיפה-אתה-מוכר-לי" (3! נשבעים!) כנראה לא דיברתם מספיק. צאו לדק לדקה ותחזרו אלינו. השם המלא של המיזם הכיפי הזה נקרא אגב FIVE MAKE SENSE. כי לחוות עם כל 5 החושים את כל 5 הטעמים, בערב שונה וייחודי – הכי עושה לנו פתאום היגיון. גיב מי פייב!
 
ארוחת-טעימות ב"חמש" – 290 ש"ח לסועד (כולל קוקטייל ושתיה קלה; יין – 32-40 ש"ח)
ימי רביעי החל מ-19:30, האקליפטוס, רמות השבים, הזמנות בטל': 054-9003324 (אמרי) או באתר, פייסבוק, אינסטגרם
 

 

אל תתביישו לפתוח איתנו שיחה תוך כדי העברת הלחם. 5, רמות השבים

אל תתביישו לפתוח איתנו שיחה תוך כדי העברת הלחם. 5, רמות השבים

 

כבר יצא לכם לאכול שלג אגסים וטקילה? תעלולי הקפאה בחנקן נוזלי, לייב ב-פייב

כבר יצא לכם לאכול שלג אגסים וטקילה? תעלולי הקפאה בחנקן נוזלי, לייב ב-פייב

 

 

לדייק עד פירור השטרויזל האחרון. Five Make Sense (צילומים: שני בריל)

לדייק עד פירור השטרויזל האחרון. Five Make Sense (צילומים: שני בריל)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה