26 ביוני, 2013

היי ג'וד, לוקינג גוד

תיקי השרוכים המשודרגים של JUD עושים לנו חשק להירשם לקייטנה

ממש בעוד כמה ימים, כשנפקיד בוקר בוקר את הקטנים לידי השומר של קייטנת "עפיפונים ונהנים", ניזכר איך בתור ילדים, הכי אהבנו בקייטנה את תיק השרוכים ואת החולצה ( עם הכיתוב: "ילדי קייטנת פיסול בפסטה – שומרים על הסביבה").

עשרים וכמה שנים אחרי, התאהבנו (שוב) בתיק שרוכים, שפגשנו על גבו של כל היפסטר מבין עניין בעיר. תשכחו מכתפיים קרועות ופינות שחוקות: התיקים של רועי יצחק עשויים מעורות נבחרים וחומרים טבעיים ממוחזרים (כמו כותנה בציפוי המאפשר יישון של הבד) ומעוצבים בעבודת יד בסטודיו שלו בתל אביב לכדי דגמים אייקונים מקסימים שיעוררו בכם נוסטלגיה. לאחר שצבר עשר שנות ניסיון בתעשיית האופנה, ייסד רועי לפני שנה את מותג התיקים הפרטי שלו – JUD, ומאז הוא מציג בכל עונה דגם אחד, אורבני, יוניסקסי ועל זמני, שמעוצב בניקיון והקפדה עד הפרט הקטן ביותר. יש תיקי גופייה (שעוצבו מגופיית בד סגורה מצדדיה), תיקי יד לקניות (בהשראת שקיות הניילון מהסופר), ארנקים, תיקי ערב קטנים, ועוד. אבל אנחנו כאמור מכוונים לתיקי השרוכים שיכולים להכיל עולם ומלואו, עשויים מעור עבה ועמיד (בתמונה), או דווקא עור כפפה עדין ורך (בגרסת הקיץ החדשה), במגוון צבעים וטקסטורות, הן מבחוץ והן מבפנים (ויש אפילו דגמים בשני צבעים שניתן ללבוש בכל כיוון שתרצו).

כל שנותר הוא לשלוח את תיק החורף לוואקאנס בארון העליון, להתרענן בתיק שישווה את הנטל בין הכתפיים, ולהירשם לקייטנת "סטיילינג חמישה דרקונים". ושוקו ולחמניה, בבקשה, תודה.

 

תיקי JUD מעור וחומרים ממוחזרים – 175-1,300 ש"ח
להשיג בסטודיו JUD TLV, י. ל. פרץ 39 א', תל אביב, טל': 050-4499789 (רועי), וגם דרך הפייסבוק או חנות האונליין. לצפייה בסרטון הקולקציה – לחצו כאן.

 

קרדיטים: צלם: אלי בוחבוט; צלם וידאו: נימרוד קפלוטו; סטיילינג: אורית בוגטה; איפור: אלטינה קיסל; שיער: הוד שיטרית; הפקה קונספט – רועי יצחק ל JUD

 

[youtube b1Ecv2l6I1A]

 

מי שמביט מי מאחור - מקנא. תיקי העור של JUD

 

[PSGallery=cuufoermqp]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה