19 במאי, 2010

היידה שרה

אחרי שדאגנו לשבעים סוגי גבינות במקרר, רצנו מהר לשרה בראון שתכין אותנו לקראת החג הכי לבן והכי שיקי שיש. מצאנו חולצה מהממת

גבינות שקנינו במשק אורגני בצפון? יש. חברים שסינג'רנו אותם לדאוג לארגז יין? יש. פירות קיץ בקערה גדולה על השולחן (כמה חבל שיש להם טעם של אבן)? יש. כמעט הכול מוכן לקראת החג הכי בהיר בשנה – שבועות. הכול חוץ מבגד חדש בצבע לבן, שיפתח לנו את העונה באופן רשמי, ובעיקר שילך טוב עם רוח החג (קרי שיודע לטשטש בטן מלאה בקממבר 200% שומן).

שרה בראון, שכבר התארחה פה בעבר בזכות גזרותיה היפות וטעמה המשובח, משיקה לכבוד החג קולקציית קיץ חדשה ומשגעת, בצבעים שחור, לבן ואפור, עם הדפסי פסים או כוכבים פה ושם, אך חפה מכל גוון צעקני שעלול להכביד עליכם בחום. העיצוב הנקי, הקווים המשוחררים והתחכום הארצישראלי של שרה, ממשיכים את טביעת ידה המובחנת, וכמעט כל פריט עשה לנו חשק לצלוח איתו כל אירוע העונה, עם או בלי מזגן. ובין הפריטים בחרנו לעצמנו חולצת "גלביה" לבנה ורכה, בעלת מפתח וי עמוק למדי, שמתאימה גם לנשים וגם לגברים (שלא מפחדים מהמילה יוניסקס).

במכירה המיוחדת לכבוד שבועות, מחכות לכם לא רק הנחות של עד 20%, אלא גם הפתעות מיוחדת: עמדה למריחת לק של צוות "כף אל כף" (שלגמרי סוגרת לכם עוד פינה), מוזיקה טובה מאת די.ג'יי לילך שוסטר ושעות פתיחה נוחות במיוחד (עד 21:00).

אז שניה לפני שתעטפו בעוגות פירורים ופשטידות, שימו על עצמכם פריט לבן חדש וצחור (שלא יסגיר אף כתם של שמנת מתוקה) ותרגישו מיד איך הקיץ מתחיל אתכם ברגל ימין.

חולצת "גלביה" לבנה (לנשים וגברים) – 420 ש"ח (לפני הנחה של 15% שתוענק במכירה המיוחדת)
להשיג אצל "שרה בראון",  דיזנגוף 162, תל אביב, טל': 03-5299902, המכירה תיערך  היום (שני, 17.05.10) בין 10:00-21:00, ומחר (שלישי, 18.05.10) בין 10:00-16:00, הנחות בין 10%-20%.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה