20 בנובמבר, 2016

היום יום שישי

כי מגיע לכם לפני כולם: סייל Black Friday מתחיל במרקט מהיום ויימשך עד תום יום שישי השחור, עם הנחות שעושות לכם אמריקה. יום ראשון זה השחור החדש

אהבתם את סייל "שופינג איי.אל"? מרגישים שלא מיציתם? אתם תעופו על הדבר הזה:

מהאנשים שדאגו לכם ל-48 שעות של הנחות מרחיקות לכת במרקט (אהממ, אהמ, אנחנו. וכל בעלי החנויות כמובן), מגיע הסחרור שהכי חיכינו לו – סייל Black Friday, המיובא לכאן היישר מהמסורת האמריקאית שפילשה דרכה עד אלינו, והשנה – בגרסה מורחבת של 6 ימים (מעכשיו ועד תום "שישי השחור" המקורי, 25.11). זה אומר שכבר מעכשיו ובכל מדפי המרקט משתוללים מבצעים משולחי רסן, המחירים מופחתים עד הפאנלים, וההנחות מוגדלות-אקסטרה-סופר-גרנדה-גרדנה, עד 70% לפחות. אמריקה!  

ובעברית פשוטה: זה השבוע שלכם לגרוף את כל מה שעוד מתנדנד לכם שם בעגלה, להוסיף פריטים חדשים שתיכננתם עליהם או שגיליתם רק עכשיו, ולשחרר את כל המאוויים. על מה למשל, אתם שואלים? או, הנה דגימה קטנה ששלפנו מהסייל (ועכשיו רק 07:00, כן?) של מה שאנחנו כבר הכי קוראים לו "שלנו", ובגוון הכי הולם לשבוע הקרוב. גו, גו, גו פור איט:

השבוע הכי שחור שלנו, במובן הכי טוב. עוד המון מזה , עכשיו בסייל Black Friday במרקט

השבוע הכי שחור שלנו, במובן הכי טוב. עוד המון מזה , עכשיו בסייל Black Friday במרקט

 

למעלה משמאל ובכיוון השעון:
#1 תיק שחור עם חרירים קטנים מבד דמוי עור (קדימה ארנק ומפתחות, עוברים לדירת חורף!); #2 גרבי אימון יוגה או פילאטיס, עם אחיזה מושלמת עד הברך, מכותנה אורגנית ומבית TOESOX (הולכים להתחפר בהם הרבה, גם מחוץ לאולם איינגר); #3 חולצה כפתורים שחורה מ-BRANT, עשויה כותנה נעימה מקדימה, בשילוב בד ויסקוזה בגב ובעיצוב מקורי של שירי ברנט; #4 צמיד עור שחור ורחב בשילוב מתכת מצופה כסף ובצורת פרסה עם ניטים בצד, בעיצוב מירב אוחיון; #5 כרית ענן שחורה עם כוכבים לבנים קטנים בעבודת יד של נועה כלב מבוטיק הילדים "ג'ינג'ית", שתכניס אווירת חורף לחדר של הקטנים (אולי זה ישכנע אותם סופסוף לשים ראש); #6 פד עץ לניירות ממו שחורים של מותג מוצרי הנייר המקומי PULP, המשמש בצידו השני "הטובלרוני" כמחזיק כלי כתיבה (עפרון לבן מצורף, דונט וורי); #7 נעליים רכות ונוחות, עם סוליה אורתופדית מותאמת לצועדים הקטנים, ממותג Ginoble (הולך בול עם קפיצות ראש לתוך ערמת עלי שלכת).

עוד מכל זה, עכשיו בסייל בלאק פריידיי במרקט – עד 70% הנחה ועד סוף יום שישי, 25.11.16 (ב-23:59)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה