13 בדצמבר, 2012

היום אנחנו בקטע ארטיסטי

משחק אסוציאציות מרמלדי בנושא חנוכה

לכבוד אקורד הסיום של החג הזה, לכבודן של 4 סופגניות ברות מזל שנמצאות עכשיו במקום שכולו טוב, לכבודן של 2 כוויות שלא טופלו כראוי, 4 כתמי שעווה על המפה, 2 חנוכיות הום-מייד שבורות, מחבת שרופה אחת, בקבוק שמן קנולה חצי ריק, לכבוד אינספור זוגות עיניים בורקות בוהות באש, לזכר כל הנרות שהפכו לאוויר – לכבוד כל זה – היום אנחנו בקטע ארטיסטי:

הנה אנחנו מגישים לכם אסוציאציה אחת פוטוגנית לכל אחד מהצבעים של נרות חנוכה.

בואו תראו מה יצא.

האדום מזכיר לנו את הכוסות שלנו במשרד שנקנו בפשיטה עונתית באיקאה והתגלו כמושלמות. בעיקר בגלל הגודל המדויק וגם קצת בגלל שבכל פעם שאנחנו מכינים לעצמנו קפה אנחנו נזכרים בפיקניק הכאוטי שעשינו כשחיכינו בתור לקופות (ארוחת בריאות: נקניקייה-צ'יפס-קטשופ-מיונז-שוקולד-סוכריות-חרטה).

וגם, תנו לנו רגע לדחוף את האסוציאציה השנייה, שיר אהוב של הרד הוט צ'ילי פפרס, אווירת גולשים, מסעות וזיכרונות מילדות ברמת השרון.

לגור איתו. אדי רדמיין בחליפת קטיפה של Burberry

הכחול החזיר אותנו לחליפה המהממת של Burberry שראינו ממש לפני כמה ימים בווג מדוגמנת על ידי השחקן האנגלי הצעיר אדי רדמיין. אגב, ממליצים גם לכם להתמכר כמונו לנבירה באתר הזה (זה, והופ קטנטנים). אצלנו היא הולידה את פינת הליידי המודדת שמתפרסמת בפייסבוק שלנו ומתבססת על מדור המתלבשים הכי טובים שמופיע שם.

 

 

 

 

נוברים, נוברים. מתוך אלבום Yellow של רונית כפיר

 

הצהוב מיד הקפיץ אצלנו את עמוד הפינטרס של רונית כפיר. אנחנו אוהבים את החומרים שהיא מעלה ומשתדלים לעקוב, והאלבום הצהוב שלה – אף פעם לא מאכזב ומכניס אותנו לאווירה לימונית מרעננת.

 

 

 

 

יצאנו טרטה. קלמנטינות מהירקן האהוב עלינו

כתום הוא צבע התקווה והייאוש. כל בוקר אנחנו קונים בדרך למשרד קלמנטינות בקטע בריא וכייפי ומכריזים על "יום ללא פחמימות". מגיעים, מקלפים, מציעים פלחים לכל עבר. מרגישים טוב עם הקוסמוס ועם עצמנו.

קאט.

13:00 הזמנת טייק אוויי רבתי מתבצעת. מי בפסטה, מי בפיצה, מי זוכר את הקלמנטינה. עולם כמנהגו נוהג. פחמימות, אתן לא בסדר.

 

 

 

 

 

 

תודו שהשקענו. הכלים הלבנים של יערה ניר כחלון (צילום שמאל: תומר בורמד)

הלבן שלח אותנו למייל האחרון שקיבלנו מיערה ניר כחלון. אמנית קרמיקה שאנחנו ממש אוהבים, שמוציאה תחת ידיה כלים לבנים, בלוּק פשוט ומדויק ומשיקה בימים אלו ליין חדש ואתר לבן וחגיגי. הקערות הלבנות שלה עושה לנו חשק למרק כתום.

נתראה במשחק האסוציאציות של ט"ו בשבט.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה