22 באפריל, 2018

היוגה של נגה

נגה גולן לוקחת את כל ההכשרות שעברה - ריקוד, כוריאוגרפיה ואנתרופולוגיה - ומציעה שיעורי יוגה פרטיים או בקבוצות קטנות, כדי לראות ולדייק אתכם כמו שצריך

מממ, זהו. נדמה לנו שרק הרגע ירד ממש סופית בגרון החומוס-פלאפל-פיתה-פרגית-שים-לי-קצת-קצת-טחינה. וקבב. במילים אחרות – בעוד אנחנו מתגברים על נזקי החג הבלתי הזה, כל מה שבא לנו מעכשיו ועד הודעה חדשה (מתי יוצא ל"ג בעומר?) זה לצום, לעכל, להקל ואם אפשר – להתגנב לאחד משיעורי היוגה הנחשקים של נגה גולן. לא תרגישי אותנו, אנחנו מזרן מגולגל בפינה.

נגה, דור שני למתרגלים, נחשפה לראשונה לעולם היוגיסטי כשהיתה בת 12. אז נסעה עם הוריה להודו, כדי שאמה תוכל לתרגל יוגה ברישיקש (מחלוצות הטרנד!) והזדנבה איתה לשיעורים. משהו כנראה נטמע בה עוד אז, כי עד היום נגה מוצאת עצמה נמשכת ומעמיקה את החקירה והחיבור לגוף ולתנועה, מכל כיוון אפשרי: למדה מחול בתל אביב, רקדה באופן מקצועי והשתתפה במופעים של יוצרים עצמאיים (נועה דר, ניב שיינפלד, אורנה פורת, דפי אלטבב ועוד), המשיכה לתואר באנתרופולוגיה ואף סיימה תואר שני במרכז הלאומי לכוריאוגרפיה במונפולייה, צרפת. אך במקביל ולאורך השנים, מעולם לא נטשה את עולם היוגה. עד שהחליטה כי יש בו משהו שיותר מחובר אליה, יותר זורם, יותר שיתופי – ובחרה לצלול פנימה.

לאחר שלמדה ויניאסה (סגנון ששם דגש על זרימה בדומה לתנועות מחול), תירגלה אשטנגה ועוברת הכשרה ללימוד איינגר – מעבירה נגה כבר שנתיים בסטודיו תל אביבי שיעורי יוגה מעולים ומלאים, בקבוצות קטנות (6-7 משתתפים) – בכדי שתוכל לראות, להכיר ולדייק את מנח האיברים של כל אחד כמו שצריך.

לאחרונה, בשל הביקוש הגובר וכדי לשמור על אווירה אינטימית בסטודיו, החלה להציע גם שיעורים פרטיים בבית שלה או שלכם. זה יכול להיות אחת על אחד, או בזוגות (חברות, בני זוג); זה יכול להיות שיעור מתנה חד פעמי, או שעה קבועה משלכם; זה יכול להיות כי אתם מתפדחים לתרגל בקבוצה, או כי החלטתם להתחיל ואין לכם מושג איך. נגה תביא אליכם את כל הציוד, תתאים עצמה לניסיון ולקצב שלכם (גם אם אחד מכם אלוף תנוחת הגיבור והשני עוד מדשדש עם הלוטוס) ותעזור לכם להתחבר באופן הכי אישי שאפשר. וכן, מתבקש לשמור את הטלפון שלה תחת "נגה יוגה". הכל זורם.

שיעורי יוגה פרטיים של נגה גולן – 200-260 ש"ח למפגש (אישי / זוגי, עד שעה ורבע)
פרטים נוספים ותיאום בטל': 052.5201331 (נגה); או במייל golanoga@gmail.com, אתר רשמי

nogasite1

 

הכי מדויקת. נגה גולן - ללמוד, לתרגל ולהעמיק ביוגה (צילום: gaya's photos)

הכי מדויקת. נגה גולן – ללמוד, לתרגל ולהעמיק ביוגה (צילום: gaya's photos)

One thought on “היוגה של נגה

  1. לילי אורלב הגיב:

    היי נוגה.שמי לילי ואני הבת דודה של פנינה. אנחנו לא מכירות וחבל לי מאד.ראיתי כמה תרגילים שעשית עם נינה ומאד התרשמתי. פרסמתי אותך בזמנו בפייסבוק שלי.השבוע דיברתי עם יאירה אימך הנהדרת. היא ספרה לי על העבודה שלך ואני מאחלת לך הרבה הצלחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה