12 בינואר, 2012

היהלום שבפיתה

הביסטרון החדש של יהלומה לוי, משלב בין ביסטרו למזנון, ופותר לנו את סוגיית ארוחת הבוקר, הצהריים, בראנצ'ים, ערב מוקדמת, מה שתרצו

אין מו"מ מלחיץ וקריטי מזה שמתנהל  סמוך לשעה 12:00 במשרד. זה מתחיל בכריזה של אותה אחת "מישהו רעב?", ממשיך בדקת דומיה סמלית (לא נעים להודות שאנחנו כבר מוכנים לסביח), ונגמר במערבולת העדפות (והדפות) קולינריות, איתור תפריטים, רישום מידות עשייה, חישובי דמי משלוח, והכי חשוב –  פיצוח הקוד האולטימטיבי: 'גם טעים – גם משתלם – וגם שלא יפיל לשלאפט על המקלדת'. טייקאווי מהביסטרון החדש "יהלומה" מסתמן בינתיים כשילוש מנצח.

יהלומה לוי, שועלת תקשורת וותיקה (בוגרת גל"צ, מנכ"ל רדיו תל אביב, מנכ"ל תל"י ועוד), חלמה תמיד להקים דווקא בית אוכל וראתה בכך אפילו משימת חיים קטנה, בייחוד בתור אחת שמחפשת שנים את הביס המושלם ובחיוג המקוצר שלה אפשר למצוא חברים טובים כמו שרי אנסקי, אסנת הופמן, חיים כהן ואהרוני. לאחרונה, החליטה להפסיק לחפש ופתחה ביסטרון משלה – מונח חדש שתבעה, המשלב בין ביסטרו חו"לניקי למזנון ישראלי. "יהלומה", שנולדה לפני חודש וחצי בשכונת לוינסקי בתל אביב, מציעה אם כן מטבח טרי, מוקפד ומגה-אסתטי, עם המון טעם אישי משובח ומנות התחלה, אמצע ועיקריות קלות ומרגשות. בחזית המקום, שעוצב עם דגש מיוחד על המיקום (חפשו את מפת האזור משולבת בשולחנות), פרוש תפריט לא מאיים ולא מתיימר, הנע בין כריכים משביעים, סלטים מושקעים, שקשוקה עם חלומי "באפלו", מנת "פוּל-יַה" היסטרית (פיתה עם גרגרי פול חמים, עלי גרגיר, לפת כבושה וחצי ביצה), מאפים וקינוחים ממאפיית "מרגוזה", קפה נהדר והכי כיף – ארוחות בוקר ענקיות שמגיעות עם פינוקים כמו פסטו ביתי, ריבת אננס-ליצ'י, מרמלדת גוייאבה ועוד. מלבד המאפים, הכול נחתך ומוכן מיד במקום, מחומרי הגלם הטריים ביותר של שוק לוינסקי הסמוך. ברקע יתנגן עבורכם פסקול שרקחה דיג'יי אליוט (היא משלנו!), על הקירות תלויות עבודות אמנות נבחרות, ואם אין לכם זמן – אפשר ומומלץ לקחת טייקאווי למשרד, או לעבור עם האוטו ולהזמין את שירות 'ווַלֶה-ביס' שיהלומה מגישה עד לרכב.

בלי לגלות לאיש במשרד (תקדים!), קפצנו לבקר, צללנו לתוך כריך פסטרמי בקר חם בלחם איטלקי ועוגת שוקולד נהדרת, והחלטנו לשמור את היהלום הזה קצת לעצמנו. ממחר – סוגרים את המו"מ בפעימה טעימה אחת.

"יהלומה – הביסטרון בשוק לוינסקי" – החל מ-17 ש"ח (לכריך קטן), 32 ש"ח (כריכים גדולים ומגוונים) ועד 40 ש"ח (לסלטים גדולים)
זבולון 5, תל אביב, טל': 077-5665887, ניתן להזמין מראש ולקחת טייקאווי (עד הרכב), שעות פתיחה: ראשון – שישי – 08:30-17:00 (בהמשך – ייפתח גם בחמישי בערב).להצצה בתפריט – היכנסו לתמונות בדף הפייסבוק.

 

חותכת במקום. יהלומה לוי בפעולה (צילום: עדלי סטוק)

 

כזה, עכשיו. רוסטביף בביסטרון (צילום: יהלומה לוי)

 


[PSGallery=9pw9i8lri0]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה