14 בפברואר, 2012

היא לו והוא לה

סדרת צילומים משעשעת פותחת בפנינו רעיונות לרענון הגרדרובה, מכיוון חדש לגמרי

לא מזמן סיפרנו כאן עד כמה אנחנו אוהבים לגנוב לחצי השני שלנו את הבגדים, להיבלע בתוך סוודר אוברסייז, לקבל חיבוק בניחוח אהוב ובעיקר להרגיש כאילו ירדנו שלוש מידות. אבל האמת היא, שאף פעם לא חשבנו לעשות ההפך. כלומר, לתת לצד שממול לנסות להשתחל באאוטפיטים שלנו, להרחיב אותם קצת, ולייצר את אותו אפקט בדיוק. ברגע שנשיג הסכמה בעניין הזה – אנחנו מרימים טלפון להאנה מקנדה.

האנה פסוט (Hana Pesut) מוואנקובר, היא צלמת שחוגגת את רגעי היומיום הקטנים, אלו שכולנו מתים לתעד ולא תמיד מספיקים. באתר שלה, Sincerely Hana, תמצאו פרויקטים משעשעים שיזמה, וביניהם גם את "Switcheroo" – סדרת צילומים משגעת המציגה זוגות זוגות של הוא והיא (ולפעמים גם היא-היא-והיא), מהם ביקשה להצטלם פעמיים: פעם אחת כפי שהם, ופעם שנייה כשהם מחליפים בינהם מקומות וגרדרובה, כלומר לבושים זה בבגדיו של האחר, עד האקססורי האחרון. זה אומר שעל כל אחד לאמץ את הטוטאל-לוק הנגדי כולו: נעליים, גרביים, משקפיים, קוקו גבוה, כובע, תיק, קסדת אופניים, פרחים בשיער, יציבה, פיהוק וכו'. התוצאה משובבת נפש ומעוררת השראה (יוסף, תתפשט!).

הציצו באתר או בפוטו-בלוג של האנה, שימו לכם את אחד המיקסים היפים שהיא מעלה (לסתיו או לחורף), ופתחו את היום הזה באווירה פתוחה ויצירתית עם הרבה מקום לאהבה, בעיקר לעצמכם.

פרויקט הצילומים Switcheroo
לעבודות נוספות – עברו לאתר של Hana Pesut, או לפוטו-בלוג שלה (Tumblr)

 

לוקינג גוד, מן. מתוך switcheroo

 

 

איזו בידוריזציה. מתוך פרויקט switcheroo של Hana Pesut

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה