13 באוגוסט, 2015

הטופ של הטופ

לכבוד ההופעה הכי מרעננת של הקיץ, קבלו את חמשת הסולמות הגבוהים ביותר של מריה קארי, הדיווה האמיתית. הרחיקו כוסות זכוכית

מרגע שהחלו השמועות, ידענו שאין סיכוי שנפספס את ההופעה בארץ של הדיווה והווקליסטית הכי מצליחה, מנפצת הזכוכיות, הלוחשת לדולפינים, האחת והיחידה שיכולה להגיע לסולמות גבוהים יותר מעזריאלי – מריה קארי.

כדי להיכנס לאווירה, החלטנו לרכז עבורכם את 5 השריקות הכי מחרישות ובלתי-נתפסות שמיתרי הקול של מריוש יכולים לייצר (ורק כלבים מסוגלים לשמוע). והכל לגמרי בלייב. ליידי, יש לך אומץ.

ממש כמוה – מתחילים הכי גבוה שיש ולאט לאט עולים. ניפגש בגולדן עם אטמים:


#1 השיר – Fly Like A Bird

[youtube hj2LrBiXKpU]

הציוץ – 2:47
השואו – בהופעה בלתי נשכחת בטקס פרסי הגראמי ב-2006, נותנת מריה הדגמה קצרה לאיך אפשר בשניה לעבור משאגות עבות לציוץ דקיק יותר מטוויטי. חכו לסימן ההיכר שלה – יד שעולה לכיוון האוזן – ועשו כמוה בדיוק.


#2 השיר – Love Takes Time

[youtube uos__9Qny34]

הציוץ – 2:56
השואו – כבר ב-1990 התוודע העולם לסופר-סטארית הצעירה עם היכולות הווקליות המרשימות ביותר בדורה. בהופעה צנועה (עם התלתלים והאף המקורי!) עולה מריה לקראת הפזמון האחרון לטון מדויק, שמותח את המאזינים ומוסיף קצת סופרן ציפציף לאווירת האר'נ'סול.

#3 השיר – When you Believe

[youtube J1OlwYJ364k]

הציוץ – 03:58, ואז 04:11
השואו – בהופעת אורח מרגשת אצל אופרה ווינפרי, גם מול הנמסיס הכי מושבעת – וויטני יוסטון, אין למריה קארי שום בעיה לעשות את מה שהיא הכי טובה בו ולעלות שלב אחד גבוה יותר בסולם. וכשמדובר בשיר הנושא מתוך "מלך מצרים" של דיסני עם ליווי של מקהלת גוספל – כל העניין מקבל מימד שמיימי.

#4 השיר – Dreamlover

[youtube IpFJf4Ov7eo]

הציוץ – 0:17
השואו – במאסטר-פיס הבא, אחד הלהיטים הכי כיפיים ומרימים שלה, כשהיא מופיעה מול קהל עצום במדיסון סקוור גרדן, מעניקה מריה כבר בתחילת השיר את הפתיח הידוע, שמטפס לגבהים חדשים כולל משחקי סולמות על קצה גבול היכולת. גברת, את בסקאלה משל עצמך.


#5 השיר – Emotions

[youtube -bDowhm9lsg]

הציוץ – 1:12 ואז 02:03; וגם 02:54, ושיא השיאים – 04:02
השואו – כשארסיניו הול, המנחה והקומיקאי האגדי, מזמין אותך להתארח ולתת נאמבר מצולם בלייב, אין מצב לפספס. ומריה לא רק שלא מפספסת, אלא אף מגיעה פעם אחר פעם אחר פעם לטון חד יותר, עד לפינאלה הכי מרחיקת לכת שאפשר. ככה חברים, נוגעים בטופ.

עוד פסגות שנשברות – במחרוזת השריקות הטובות ביותר של מריה קארי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה