30 במאי, 2012

החתונה היוונית שלי

הקשתות ותכשיטי השיער של אביגיל אדם יוציאו מכל אחת את האלה היוונית שבה. עונת החתונות? היר ווי קאם

כבר מזמן הפנמנו שהאריזה שאיתה אנחנו יוצאים לרחוב יכולה להשפיע על סדר היום שלנו. אין מה להשוות בין צעידה בגאון ברחוב עם מגפיים פראיות לעומת הידוס שלוכי בכפכפים מתפרקים, מדובר באופנים שונים לחוות את אותו עולם. התיאור הזה נועד להסביר לעצמנו בפשטות את מה שקרה מהרגע שהתחלנו לענוד את תכשיטי השיער של אביגיל אדם, אותם ניתן בקלות לכנות בשם הגנרי 'קשתות' אבל במקרה שלה נראה שההגדרה הזו צרה מדי. הדוכן שלה, שנטוע במעמקי רחוב דיזנגוף בתל אביב, מאכלס מנעד רחב של אקססוריז רומנטים לשיער, בגוונים יפהפיים של זהב, ברונזה וחום, וכולם מקפידים לשמור על קשר עם תרבויות עתיקות של יוון ורומא.

מה הפלא אם כן, שלאחת הקשתות קוראים באמת 'אלה יווניה': זו קשת שמעוצבת במגוון צורות וחומרים, והיא עשויה ממקבץ עדין של עלי בד או עלי מתכת עדינים, מצופים בכסף או זהב, ונועדה ללבישה – כמקובל בימים קדומים – במאוזן לרוחב הראש, כדי להקנות לכל עלמה סטנדרטית מראה של אלילה מיתולוגית. אבל מי ששבתה את ליבנו יותר מכל היא קשת ה'טרייבל' (בתמונה למעלה) שעשויה מפליז מצופה זהב מט, 14 קראט, ובו משובצים פניני סוורווסקי. הקשת מונחת על המצח והפיתולים העדינים שלה לא ייעלמו מאף עין סקרנית. החיבור שלה עם סרט סאטן או זמש, מאפשר ללפף את החלק הקדמי של השיער מסביב לסרט וליצור בשנייה תסרוקת מספרי פנטזיה ומיתולוגיות סקסיות (אוהדי משחקי הכס? זה בשבילכם). מי שבקושי טורחת לאסוף לקוקו בבקרים – מוזמנת לענוד אותה גם בתור חגורה, והרי לכם תכשיט רב תכליתי.

כך או כך, יוציאו כל הפריטים שאדם מעצבת את הנסיכה האמיתית שבכל אחת, בין אם יש לך חתונה על הראש, או סתם מתחשק לך להטריף את הבנות במשרד. לקוראת ק. מידלטון? אין לך כלום עלינו.

תכשיטי שיער – מחירים לדווגמא: קשת טרייבל – 220 ש"ח, קשת אלה יווניה – 150-350 ש"ח (תלוי חומרים ועיצוב).
להשיג
בדוכן של אביגיל אדם, דיזנגוף 101, (פינת פרישמן), תל אביב, בימי שלישי – 11:00-20:00, ושישי – 11:00-16:00; או בנמל תל אביב, על המזח (ליד "קפה-קפה"),12:00-19:00 (עדיף לתאם הגעה מראש). בנוסף, ניתן להשיג גם בחנויות ובוטיקים נבחרים בתל אביב, פריז ולונדון. לפרטים נוספים – טל': 054-2377367, עמוד הפייסבוק, www.avigailadam.com.

 

שידורי קשת. הקשתות היווניות של אביגיל אדם

 

 

 

מוציאה לכולם עיניים על הרחבה. תכשיטי השיער של אביגיל אדם

 

 

 

שן, קשת ענן. הקשתות של אביגיל אדם

 

 

[PSGallery=bpx5iinuux]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה