27 ביוני, 2017

החיים הפוטוגנים של חיות המחמד

טרנד ציורי חיות המחמד שנחת בישראל, מאפשר להנציח אותם בדיוקן מושקע שתתגאו לתלות בבית. כי לחברו הטוב של האדם, מגיעה גם תמונת פרופיל טובה

טוב זה לא סוד שיש טיפוסים שחולים על הכלב שלהם ברמות (אצלנו? כמו אח!), או נניח על החתולה (בת-דוד מדרגה חמישית, גג). וזה לא סוד שלפעמים נוהגים הנ"ל לפנק את החבר הכי טוב בבית באיזה קולר פאשניסטי, נשכן מגרה או סוודר מחמיא. ובכן, אם במקרה חיפשתם את המתנה הבאה בתחום, אם סבתא ביקשה עזרה בהנצחת הקנרית שלה, או סתם בא לכם להפתיע חובבי הולכי על ארבע – הנה זה בא:

גלריית האמנות של יבגני ודיאנה גולובוב, מציעה שירות מרגש, שמיישר קו עם הטרנד הבינלאומי הכי רותח בתחום: דיוקן אמנותי של חיית המחמד שלכם. קחו רגע כדי לקרוא את זה שוב, כי זה הכי קורה עכשיו, מתחת לשפם של כולם. לגלריה שהקימו בני הזוג לפני 6 שנים, החליטו לקרוא Art4U ולא סתם – הכל כאן הכי מותאם פור-יו שאפשר. כך למשל, את ציורי השמן המקוריים שהם מזמינים מאמנים מהעולם, תוכלו לרכוש במחירים הוגנים ובגדלים מוכנים מראש, או דווקא בפרופורציות שאתם מחליטים. ובשני המקרים – לא לפני שתקבלו הדמייה של העבודה על קיר ביתכם. זה אומר שאם יש לכם נישה ספציפית (על כתם הרטיבות, מעל הסדק, תודה) או שחדר הישיבות במשרד זקוק לגודל לא-סטנדרטי – שלחו תמונה, ודיאנה תפיק מיד הדמייה שעוזרת לדמיין את התוצאה הסופית. לאחרונה, הפך השירות לאישי עוד יותר, עם האפשרות החדשה לשלוח להם כאמור תמונה של הדוג-צ'יילד שלכם (או השרקן, האיגואנה, הברקודה – אנחנו לא שופטים) ולקבל חזרה ציור שמן בעבודת יד מושקעת על קנבס איכותי, בסגנון פופ-ארט מודרני, ובצבעוניות שתופסת את שמחת החיים שלו יותר מכל פילטר באינסטגרם.
 
תוך כדי העבודה, תוכלו לצפות בשלבי הכנת הדיוקן ולבקש להוסיף כל דבר (נניח ספה חצי אכולה מאחור, שיהיה אמין) או דווקא להוריד (אפשר פדיקור שם?), לשלוט בגוונים, ולקבל בדיוק – אבל בדיוק – את הפורטרט שתהיו גאים לתלות מעל קערת האוכל. בינגו תראה – יצא לך בינגו!

פורטרט בשמן על קנבס של חיות מחמד – החל מ-500 ש"ח (לציור מוכן מראש, בגודל 60 ס"מ על 60 ס"מ) ועד 900 ש"ח לציור בהתאמה אישית
להשיג בגלריית Art4U, טל: 053-2754094 (דיאנה)

 

 

 

נמצאה המתנה המושלמת לבארק-מצווה. דיוקן בשמן מגלריית ART-4U

נמצאה המתנה המושלמת לבארק-מצווה. להזמנת דיוקן – לחצו כאן

 

 

האו-האו דו יו דו. ART-4U

האו-האו יו דואינג? עבודות בהתאמה אישית של Art4U

 

 

סבתוש, יצא בול כמו פולי! ART-4U

סבתוש, יצא בול כמו פולי! Art4U

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה