11 בפברואר, 2016

החיים: הוראות שימוש

3 פטנטים קטנים שמצאנו ישפרו לכם קצת את הדבר הבלתי אפשרי הזה שנקרא חיים. גם זה משהו

והיום אנחנו רוצים לדבר על לייף-האק'ס (LIFE HACKS). לא סגורים עד הסוף למה הכוונה בדיוק בביטוי הטרנדי הזה, אבל זה משהו באזור של טיפים קטנים ומסדרי-חיים. ובכן, הנה התרומה שלנו בעניין – הרשו לנו להציג 3 טריקים מעולים שלא הכרנו ועשויים לשדרג גם אתכם. על לא דבר:
 

#1 מהRUCHE ("רוש")
המהות – יחידת אחסון חזקה, יציבה ורב שימושית בצורת כוורת (או RUCHE בצרפתית), שתוכלו להרכיב לבד ובקלות, ללא ברגים או הדבקה. מתאימה לכלי מטבח, צרכי משרד, נעליים, צעצועים, חדרי שירותים או כל בלגן שדורש אחסון בכוננית.
ועוד קצת – אחרי הצלחת מימון-המונים מסחררת ותשבוחות מאתרי עיצוב בינלאומיים, הצליחה רותי שפריר, בוגרת פוליטכניקו מילאנו, שפיתחה ועיצבה את הכוורת הגאונית הזאת, לייצר אותה במספר גדלים ומחומרים שונים, כך שכיום תוכלו לבחור את ה"רוש" שלכם מקרטון מחוזק מודפס או אלומיניום צבוע בגוון מט. בכל פורמט – תגלו שהמוצר קל, חסכוני, ניתן לאריזה שטוחה מחדש, מיוצר בארץ מחומרים ממוחזרים ובשיתוף אוכלוסיות מוגבלות.
כמה ומאיפה – החל מ-150 ש"ח לכוורת קרטון קטנה, להשיג בחנות "צורהלה". פרטים נוספים באתר הרשמי.

#2 מה – SINK SKIN

שאני אלקט?! מה פתאום, בשביל זה יש את זה. SINK SKIN

שאני אלקט?! מה פתאום, בשביל זה יש את זה. SINK SKIN

המהות – מסננת חד פעמית (לשימוש שבועי) במגוון הדפסים שתוכלו להניח בכיור על פתח הניקוז, לתת לה לתפוס את שאריות המזון המצטברות ולהשליך בקלות, בלי להתעסק עם ניקוי המכסה וגריפת הג'יפה.
ועוד קצת – המסננת עשויה מחומר דק שנצמד לכיור שלא מאפשר למזון להצטבר תחתיה, אבל מעוצבת עם לשונית מורמת מעט לשליפה קלה ונוחה במיוחד. היא עומדת בתקנים המחמירים, עמידה במים רותחים ומתאימה לשימוש שבועי. פטנט רשום המיוצר בישראל ע"י אנשים בעלי מוגבלויות.
כמה ומאיפה – החל מ-15 ש"ח ל-10 מסננות מתחדשות ו-2 פקקי אמבטיה מתנה (מתאים לכיור אמריקאי, קוטר 3.5" או לכיור אירופאי ישן בקוטר 2"), מהחנות SINK SKIN. פרטים נוספים באתר.


#3 מה – NAME ME

עכשיו הכל ברור. תגיות NAME ME

עכשיו הכל ברור. תגיות NAME ME

המהות – תגיות שם מחומר אלסטי שעוזר לסמן בקלות כל דבר שתצטרכו
ועוד קצת – במקום לצייר עם טוש על המעיל של הילדה או להדביק מדבקות על הבקבוק שמתקלפות, נשחקות וצוברות לכלוך, התגיות של "ניימי" שפיתחו שני כהן ואדריאן וייסינגר – עמידות, לא פוגמות במוצר וניתנות לשטיפה והדחה במדיח. הודות לחומר האלסטי מהן עוצבו – תוכלו לכרוך אותן בקלות סביב כל פריט שתרצו ועם כל כיתוב שתבחרו, ולזהות כל דבר שתצטרכו – החל מבקבוקי שתייה אישיים (מתנה מעולה לגן או לחתונה), דרך תיקים, מינוני תרופות, כוסות יין ועד איזו ביצה במקרר היא קשה לקראת הסנדביץ' של מחר. אתם מחליטים את מי ומה למתג.
כמה ומאיפה – החל מ-26 ש"ח (ל-5 תוויות לניימינון לסימון תרופות), מהחנות NAMEME4U

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה