20 באוקטובר, 2014

החולצה הסתווית שלי

לכבוד העונה הכי מיוחלת ונדירה, ביקשנו מבנות המערכת לשלוף מהארון את החולצה הכי סתווית שלהן, עליה הן מתכננות לחרוש מעכשיו ועד שיתקרר פה באמת. דני רופ, תודה על זה

יש כאלה שמחכים עד הגשם הרציני הראשון. יש כאלה שעד הזזת השעון הרשמית. ויש אותנו, שכבר שבועיים הולכים במופגן עם שרוול ארוך, נעלים סגורות וקלמנטינה בכיס, בתקווה שאולי עם האיבזור הנכון – האקלים המיוחל שהגיע אלינו ירגיש בנוח להישאר עד יולי ככה (מה, גם אתה עובר לברלין?).

בדיוק בשביל הווישפול ת'ינקינג הזה ביקשנו מכל בנות המערכת לשלוף מהארונות את חולצה הסתיו האהובה עליהן, זו שאיך שלובשים אותה – עוברים בשיפט מהיר לעונה הכי נוגה וכיפית, זו שכיף לחרוש עליה מהבוקר הצונן ועד הערב הקריר, עם מעיל או צעיף, ונראית תמיד מעולה בלי להזיע. תרתי משמע.

קבלו הצצה לארונות הסתיו האישיים של חלק מבנות מרמלדה, צלמו לנו את שלכם, והופ! תראו איך מיד – כמו שאומרים החברים ממשחקי הכס – ווינטר איז קאמינג:

#1
הלובשת – מיכל גלר
החולצה – חולצת טי רחבה וקלילה, עם שרוולים ארוכים ופסים כחולים דקים על רקע לבן, בעיצוב קרן בנקר-כהן למותג שלה ALMA
כמה ומאיפה – 290 ש"ח (מגיעה גם בשחור חלק ואפור חלק), מ-"עלמה", דיזנגוף 190, ת"א, טל': 03.5188878.
מה הסיפור שלי איתה – "על פניו היא נראית כמו עוד חולצת פסים כיפית וקלילה. אבל בפועל היא הרבה יותר מזה: נעימה כמו ענן ובאורח פלא מחמיאה גם לפילות בשבוע 32 וגם לחתיכות מלידה. פרופורציות מושלמות וגזרה ממכרת. בחייה הקצרים הספיקה כבר להופיע בערבי חג, בפגישות עבודה, באחה"צים מזדחלים עם הילדים ובשכיבה מסמורטטת על הספה. תודה לך חולצה! את חברה אמיתית".

#2

סתיו שקוף. החולצה של ענתי מ-קוטלאק

הלובשת – ענת בנדורי
החולצה – סריג חרדלי דקיק ושקוף עם שרוולים עד המרפק וכפתורי צדף קטנים שמחברים בין חלקי החולצה, של המותג הצרפתי הנחשק "קוטלאק".
מאיפה – נרכשה לפני שנתיים-שלוש מחנות Cotélac (אך ניתן להשיג עוד סריגים דקיקים כאלו גם בחנות הבת הצמודה להם – Acoté).
מה הסיפור שלי איתה – "החולצה הזו כל-כך דקיקה, מרפרפת, מלטפת ונדחפת לתיק בקלות כדי להישלף אם פתאום "נהיה קצת קריר..לא?". ואז המגע, הצבע והצרפתיות מיד מכניסים לאווירה של Place Furstenberg, נחליאלי ועלי מוהר."

#3

סתיו על הכתפיים. החולצה של גלי מזארה

הלובשת – גלי שני
החולצה –  סריג דקיק בשחור עם דוגמת עלים עשויים מחרוזים ומטבעות דקים, שנשרו בשלכת בול על הכתפיים.
כמה ומאיפה – 299 ש"ח (קיים גם באדום), מ"זארה".
מה הסיפור שלי איתה – "שלכת? here I come!"

 

 

 

#4

סתיו מאוורר. החולצה של איה מזארה


הלובשת
– איה ודנה
החולצה – חולצה בגזרת רחוקה מהגוף, מ-100% כותנה אורגנית ושרוולי 7/8 לא צמודים, שמגיעה ב-4 צבעים, ונרכשה כמובן בפסי שחור-לבן.
כמה ומאיפה – 59.90 ש"ח (מגיעה גם בשחור עם פסים לבנים, לבן חלק, שחור וצהוב חרדל), מ-"זארה".
מה הסיפור שלי איתה – "קניתי את החולצה הנעימה הזו כבר לפני כמה שבועות, ואני הולכת איתה מאז לכל מקום – כל הזמן, גם כשחם בחוץ – כי אצלנו במשרד המזגן תמיד בול עליי. ועכשיו כשמתקרר בחוץ? בכלל אין סיכוי שהיא תראה מכונת כביסה".

#5

סתיו ארוך. החולצה של קארין מ-KARIN A

הלובשת – קארין טובי
החולצה – קרדיגן שחור, ארוך במיוחד ופתוח, עם קו תפר מודגש בלבן בגב, בעיצוב קארין אביעז-טפר
כמה ומאיפה – 200 ש"ח, מהחנות של KARIN A
מה הסיפור שלי איתה – "הפריט האולטימטיבי לחם /קר / לא ברור שנקרא כאן 'סתיו'. אחרי שחרשתי עם הפריט הזה את כל האביב שעבר, איבדתי אותו (!) באיזה אחר צהריים של פורענות בשעת סיפור עם הילד. התלבטתי והתלבטתי, ניסיתי לדמיין את חיי בלעדיו ובסוף עשיתי את המעשה ורכשתי אותו בשנית. נדמה לי שאין המלצה יותר טובה מזו. נשארו ממש מעט והמחיר מעולה. רוצו לקנות".

#6

סתיו דהוי. החולצה של יעל מאמריקן וינטג'

הלובשת – יעל בן יהודה
החולצה – סווטשירט דקיק מדגם "רקס", עם שרוולים ארוכים של American Vintage בצבע חרדל דיז'ון צרפתי במיוחד, ודהוי בחיבורים.
כמה ומאיפה – 270 ש"ח בסייל מ-ASOS (מגיע גם באפור וסגול סתוויים). נשאר בגרסת קרדיגן עם ריצ'רץ' בסניף נתניה של "אמריקן וינטג'".
מה הסיפור שלי איתה – "יש לי חולשה לצהוב, וכשהוא מגיע בגוון הנכון – אני לא עומדת בפניו. כך קרה שבשנה שעברה, כשהייתי בחודש שמיני (אבל נראיתי כמו חודש 12), התאהבתי בסווטשירט הקליל הזה, שמגיע דהוי מעט במראה "חרשתי עליו כבר שנים" ובול בעובי הנכון (שמאפשר ללבוש מעיל בלי לעצור את הדם בזרועות). חברה שהכירה אותי נכנסה במקרה לחנות כשמדדתי והוא בקושי עלה לי על הפופיק וניסתה להוריד אותי ממנו, אבל אני התעקשתי שיש חיים אחרי הלידה (פחחחח) ושאני בטוח אנצל אותו כשהבטן תרד. ואכן – נצול נוצל, כולל הפליטות של הקטנה שהשתלבו יופי. קדימה רקסי, יוצאים לסיבוב נוסף!"

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה